Pagina 1 van 3

Hoe doe je een burn-out?

Geplaatst: wo 03 mar, 2004 07:38
door L.D.
Yow! Ik heb al een burn-out geprobeert, maar lukt me niet... Ik hou m'n voor remmen vréé goed in, ma ze schijven gewoon mee... Tips iemand?

Geplaatst: wo 03 mar, 2004 09:16
door Ralph
Misschien wat meer gas geven in het begin dat ze meteen gaan spinnen anders rij je inderdaad gewoon vooruit :)

Geplaatst: wo 03 mar, 2004 10:49
door Teunie
Voorrem in, beetje over het stuur hangen zodat er achter minder gewicht is, wat gas geven en dan de koppeling lossen.
Hoe meer gas je geeft hoe beter de burnout gaat. (en hoe meer rubber je verliest 8) )

Geplaatst: wo 03 mar, 2004 11:18
door Hellracer
en hoe meer je de transmissie naar de kloten doet, vind die dingen maar triestig hoor :)

:P

Geplaatst: wo 03 mar, 2004 12:02
door Teunie
Als ie daar al van kapot gaat :roll:

Geplaatst: wo 03 mar, 2004 12:43
door Mika
Gaat beter met kleinere wielen :wink: Met 22 inchers met dikke grip op zal dit moeilijker gaan met relatief weinig pk's...

Geplaatst: wo 03 mar, 2004 19:11
door JAN15-10
Burn out ? Benzine over je banden en aansteken,dan heb je echt een total burn out :idea:

Geld teveel zeker ?wat heb je nou aan een burn out :roll:

rije moette met da ding man :!:

Kees 8)

Geplaatst: wo 03 mar, 2004 19:43
door Ralph
In het zand zullen je banden niet zo snel slijten, dus dan is het wel leuk.

Geplaatst: wo 03 mar, 2004 21:26
door Teunie
JAN15-10 schreef:Burn out ? Benzine over je banden en aansteken,dan heb je echt een total burn out :idea:

Geld teveel zeker ?wat heb je nou aan een burn out :roll:

rije moette met da ding man :!:

Kees 8)
Voor de fun ja, met versleten banden is wel aan te raden

Geplaatst: do 04 mar, 2004 01:26
door Rik350
koppeling beetje laten schieten bij voldoende gas.
maar idd waarom :?:

Geplaatst: do 04 mar, 2004 09:26
door Teunie
Rik350 schreef:koppeling beetje laten schieten bij voldoende gas.
maar idd waarom :?:
Ik zou zeggen probeer het eens dan weet je waarom :wink:

Geplaatst: do 04 mar, 2004 11:19
door elsinore
in zijn 2 e of 3e vesnelling beetje naar voren leunen, voorrem beetje inknijpen en gas. (zo doet ie het bij mij het)niet de lt50 hoor!
resultaat wielspin en snelle vermindering van profiel, sonde.

Geplaatst: do 04 mar, 2004 11:48
door Teunie
En toch wil ik dat nu nog eens zien, een LT50 die burnout doet! Kan iemand daar eens een filmpje van maken?

Geplaatst: do 04 mar, 2004 12:49
door Ralph
Als je hem achteraan een beetje optilt gaat het wel lukken.

Geplaatst: do 04 mar, 2004 18:36
door elsinore
klopt, mijn lt50 is behoorlijk gedowntuned