ik zat een beetje op het internet te zoeken naar custom made wheels en ik vond deze site voor sport en utility quad en ik zie dat er meer velgen zijn voor atv (4x4) dan voor quad. het is wel jammer dat er niet veel zijn voor quad´s want ze zijn allemaal mooi en strak
het is jammer (velgen)
het is jammer (velgen)
ik vind het jammer dat er niet veel custom velgen zijn voor sport quad´s.
ik zat een beetje op het internet te zoeken naar custom made wheels en ik vond deze site voor sport en utility quad en ik zie dat er meer velgen zijn voor atv (4x4) dan voor quad. het is wel jammer dat er niet veel zijn voor quad´s want ze zijn allemaal mooi en strak
http://www.motosportalloys.com/

-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

de reden is volgens mij vrij simpel ... en verbeter me als ik het verkeerd heb.
Ralph heeft me reeds verbeterd 
[strike]Die mooie blingbling velgen wegen per stuk bijna even veel als 4 itp's
als je het hebt over SPORT denk je altijd aan competitie en dus ook aan gewicht e.d.
ik denk niet da een z400 met zulke velgen net zo soepel loopt als dezelfde quad maar dan met itps ... blingbling is toch zwaarder ... [/strike]
[strike]Die mooie blingbling velgen wegen per stuk bijna even veel als 4 itp's
als je het hebt over SPORT denk je altijd aan competitie en dus ook aan gewicht e.d.
ik denk niet da een z400 met zulke velgen net zo soepel loopt als dezelfde quad maar dan met itps ... blingbling is toch zwaarder ... [/strike]
Laatst gewijzigd door Dozo op za 02 dec, 2006 12:11, 2 keer totaal gewijzigd.
-
raptorke660
- Quadrider

-
epix no-fear
- Quad Expert

ticoquad schreef:ja klopt allemaal wat jullie zeggen maar vinden jullie het niet jammer dat er niet veel velgen zijn voor ons quad sport rijders.
er zijn volgens mij net zo veel velgen voor sport rijders als voor 4x4 rijders.
aleen is er voor sport rijders niets in die stijl
wel heb je.
itp C series
hiper carbon velgen
omf beadlocks
douglass beadlock
champion beadlock
en dan nog de normale 190 velgen enzo
CustomCoatingsHelvoirt