revalven
revalven
yo iedereen ik weet niet of deze vraag al gesteld is maar ik vindt het toch niet terug!
maar ik zie hier veel mensen die hun ophanging laten revalven en nu vroeg ik me af wat dat eigenlijk inhoud?
wat doen ze met je veren en schokbrekers?
indien dit al is gepost geweest is sorry dan maar ik vindt het echt nie terug!
grtz
geoff
maar ik zie hier veel mensen die hun ophanging laten revalven en nu vroeg ik me af wat dat eigenlijk inhoud?
wat doen ze met je veren en schokbrekers?
indien dit al is gepost geweest is sorry dan maar ik vindt het echt nie terug!
grtz
geoff
-
Vincenzo
- Quad Expert

is niet erg jong kunt ge ook niet weten. ik denk dat je beter eens ingeeft in de zoekmachiene "reiger" "technoflex" en al dat soort merken en dat je daar eens begint te lezen. veren is het meest complexe aan een quad heb ik al gemerkt, zeker u ik er zelf een beetje mee aan het expirimenteren ben...
veel leesplezier
veel leesplezier
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Kleine correctie, het zijn niet de gaatjes die je aanpast, wel de "shims" kleine plaatjes die boven elkaar zitten en waartussen olie wegkan. Dikkere plaatjes: olie gaat trager, fijnere plaatjes olie gaat rapper.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
Kayaba,aragosta,technoflex enz doen dit weet nu wel niet van waar je bent zoek de dicht bij zijde op en ga daar eens langs 
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
dat is ieder zijn meningTwan #33 schreef:en welke is de beste?peet #77 schreef:Kayaba,aragosta,technoflex enz doen dit weet nu wel niet van waar je bent zoek de dicht bij zijde op en ga daar eens langs
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
dat is juist ik zelf zit dicht tegen aragosta dus ik verkies om bij hem te gaan ofwel KayabaHanzie schreef:dat is ieder zijn meningTwan #33 schreef:en welke is de beste?peet #77 schreef:Kayaba,aragosta,technoflex enz doen dit weet nu wel niet van waar je bent zoek de dicht bij zijde op en ga daar eens langs
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Niet alle vering bedrijven doen ook revalving van andere merken of standaard vering.
Technoflex en Reiger doen het voor zover ik weet niet, Kayaba doet het enkel van Kayaba vering (vb voorste YFZ vering). Peter Paardekam doet dan weer alles voor zover ik weet.
Technoflex en Reiger doen het voor zover ik weet niet, Kayaba doet het enkel van Kayaba vering (vb voorste YFZ vering). Peter Paardekam doet dan weer alles voor zover ik weet.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
-
home_tuning
- Easy Quadrider

Helaas meer gegevens heb ik ook niet.home_tuning schreef:is het mogelijk eens een andres of tel nummer van die man te krijgen (pb) aub? zou die graag eens contacterenBLUE BUCK schreef:Steven Casaer uit Schellebelle schijnt daar ook een crack in te zijn.
Ben naar een workshop van hem geweest en die kent er wel wat van.
Je kunt eventueel eens informeren bij Motorhuis Felix en Jos in Beringen, misschien willen die u wel verder helpen