welke uitlaat op blaster?
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Doma is een goeie uitlaat voor nen Blaster
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quadracer
VanHasselt , omdat ik er zelf mee heb gereden en er super tevreden over was
maar zoals Peterrrr kan ik niet echt oordelen omdat ik enkel standaard en VanHasselt heb gehad
maar zoals Peterrrr kan ik niet echt oordelen omdat ik enkel standaard en VanHasselt heb gehad
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
ik denk dat alle uitlaten dicht bij elkaar liggen.. anders zouden alle mensen voor een bepaalde uitlaat gaan. Je moet de beste prijs/kwaliteit nemen. Prijs zit er veel verschil in maar de kwaliteit ligt denk wel op dezelfde hoogte.RoBiN schreef:Doma en FmF verschillen niet veel met elkaar, zei een goeie vriend van me
-
- Quadrunner
ha, die vriendRoBiN schreef:Doma en FmF verschillen niet veel met elkaar, zei een goeie vriend van me
bedankt voor al jullie meningen iedereen, maar ik denk dat het fmf zal worden, maar ben nog nie zo zeker.
@vincenzo: kan je me wat meer uitleg geven over die uitlaat aub? foto, prijs ofzo
Suzuki LT-R 450 2006
-
- Quad Expert
www.toomey.com ik heb er vroeger mee gereden en was er tevredener van dan van mijn fmf
- blaster_Horst
- Easy Quadrider