Pagina 1 van 1

Testen wheeliebar

Geplaatst: di 12 dec, 2006 00:04
door biestig
Vandaag ens men wheeliebar gaan testen, 't is maar een simpel ontwerp wa'k hier ook had gezien van iemand op de site, maar het is wel doeltreffend...

Nu alleen nog leren wheelie'en :roll:

Alleen een probleemke, als ik effe wheelie dan krijg ik op een gegeven moment rook uit den uitlaat, kan da zijn dat der olie in de cilinderkomt en zo dan mee verbrand wordt? En is dit erg voor de motor?

Hier wa foto's en wa filmkes als het wil lukken tenminste...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5934955394

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3233109054

Geplaatst: di 12 dec, 2006 00:06
door airwolf
t'komt goe ik zie da zo al! :knikduim:

Geplaatst: di 12 dec, 2006 00:14
door Dubois
Testen van wheeliebar :?: Je gebruikt hem geen enkele keer. :p
Maar zo hoort het dan ook! Het lukt toch al aardig vind ik zenne. :duimhoog:

Geplaatst: di 12 dec, 2006 16:59
door ::::JoReN::::
nette wheelies hoor man!
doe zo verder! :knikduim:

Geplaatst: di 12 dec, 2006 17:24
door mr.
nete weely :knikduim:

Geplaatst: di 12 dec, 2006 19:05
door RoBiN
That's the spirit !

Ik heb het geleerd zonder wheeliebar !
Nu heb ik toch wieltjes, omdat ik soms eens heel traag op het achterwiel rijd en dan word het toch wel eens heel close met de grond :D
Met die wieltjes hoef je dan met niks in te zitten om uw baartje te beschadigen :wink:


groeten, Robin

Geplaatst: di 12 dec, 2006 21:11
door biestig
merci voor de goeie reacties...

Wou het eerst ook doen zonder wheeliebar, maar de andere plooide altijd en zo heb ik men achterlicht naar de vaantjes geholpen... een hele verbetering nu, nu kunde tenminste op uw gemak oefenen zonder aan stukken te moeten denken... :p

Geplaatst: wo 13 dec, 2006 14:43
door klf300
Mooi, mooi mooi :crossercool: :duivel3:

Geplaatst: vr 22 dec, 2006 14:55
door Skicks
vette bar!

Die rook kan niet zo'n kwaad als je zeker bent dat het grijze rook is, en geen witte (grijs is olie, witte rook is waterdamp).
Bij grijze olie is het inderdaad een beetje extra olie die opgestookt wordt. Niet zo erg als het niet te lang duurt, en het ook direct weggaat wanneer je stopt met wheelieen.
Witte rook is minder. Dan komt er op een of andere manier water in je verbrandingskamer, en das ni gezond, want het is meestal te wijten aan een kapotte koppakking. Vrij kostelijk qua uren om te laten vervangen.

Toch nette wheelies :)

Geplaatst: wo 27 dec, 2006 10:53
door Julle
oppassen voor die geplooide nr-plaat , want dat zou je veel geld kunnen kosten indien de foute personen dat zien op de openbare weg :wink:

Geplaatst: do 28 dec, 2006 11:57
door biestig
De rook die eruit komt is wel van olie, ruikt toch zo allesinds... Volgende keer gewoon iets minder in laten doen.

De nummerplaat is zo geplooid omda anders als ik te ver ga met de wheelies ik mijn nummerplaat de andere kant opplooi en ik men achterlicht kapot rij...

Geplaatst: do 28 dec, 2006 12:01
door Dubois
biestig schreef:De nummerplaat is zo geplooid omda anders als ik te ver ga met de wheelies ik mijn nummerplaat de andere kant opplooi en ik men achterlicht kapot rij...
Deze uitleg wel niet geven als ze u doen stoppen voor uw nummerplaat hé. :mrgreen: