nerfbars met verlaagde voetsteunen

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
yfz450
Easy Quadrider
Easy Quadrider

nerfbars met verlaagde voetsteunen

Bericht door yfz450 »

heb net mijn nieuwe yfz2007 binnen nu moet ik dus of mijn voetsteunen weer verlagen zelf of nerfbars met verlaagde stuenen en event. heelguards ineen kopen heeft er iemand ervaring met deze nerfbars en is het aleen goldspeed die ze levert of ook andere merken
verder ben ik benieuwd of er al iemand een ander stuur op gezet heeft had op mijn vorige 2004 een chrome hoger stuur met blokjes zitten echter van mijn nieuw is de stuurstang zelf al langer maar mijn stuur chrome past niet meer is nu te dun en kan er wel iets voor laten maken maar ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen :knikduim:
yfz450r Blauw/Wit 2012
# 69 NikkY
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door # 69 NikkY »

hoi ik heb de verlaagde voetsteunen van goldspeed en het verbeterd egt de zithoudig ik heb nog het orginele stuur erop van pro taper moet het alleen verhogen maar dat doen we met blokjes grte nikky
yfz450
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door yfz450 »

heb je ze met de nerfbars er aan vast of los en wat heb je er voor betaald
yfz450r Blauw/Wit 2012
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

@yfz450 : Probeer eens met wat leestekens (punten en komma's) te werken, dan is het geheel wat duidelijk, want nu heb ik jou vraag 3x moeten lezen voor ik wist wat je eigenlijk vroeg :oops:
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mr. »

het merk quadracing heeft ook nerfbars met verlaagde voetsteunen en heelguards. en ik heb een ander stuur en een hogere stuurstang en dat rijd een heel stuk beter als de standaard stuur hoogte. :wink:
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

ik heb een hoge stuur stange er in zitte ander stuur is niet nodig de pro tape is een heel goed stuur

de nerfbars zijn bij maessen tekoop van goldspeed
en ander merk dat ze verkoopt is ac racing
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Bigstar
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Bigstar »

Tip: Je kan die nerfbars van Quadracing vinden bij quadfun
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Quadracing nerfbars zijn bij mijn weten niet verlaagd maar mits wat handigheid (lees lassen en slijpen) wel aan te passen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Verlintje
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Verlintje »

Quadracing nerfbars zijn idd niet verlaagd. Vind ook de kwaliteit niet zo denderend,
vooral de chroomlaag slijt nogal snel.
# 69 NikkY
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door # 69 NikkY »

ik heb ze met heelgrad er aan vast ik vind ze heel oi en ze zijn heel sterk en makkelijk te monteren de prijs weet ik zo niet want die heb ik gelijk bij mijn quadgekocht anders moet je ton maessen even bellen die kan het je zo vertellen grte nikky schellekens
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mr. »

Verlintje schreef:Quadracing nerfbars zijn idd niet verlaagd. Vind ook de kwaliteit niet zo denderend,
vooral de chroomlaag slijt nogal snel.
dat klopt niet want er is nu nieuw model van quadparts nerfs. en die hebben verlaagde voetsteun en hij is steviger als het vorige model en je kan ze bij vls kopen :wink:
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
Plaats reactie