naam verandert, poll gesloten!

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...

wat vind jij beter?

reputatie en kaarten systeem.
22
42%
berichten teller
6
11%
geen van beiden
12
23%
allebei
13
25%
 
Totaal aantal stemmen: 53

AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Mijn laatste uitwijding hierover :

Nogmaals : "laat de democratie spreken" is niet echt een vraag naar wie er tevreden is hé.
Zoals ik hierboven heb beschreven.

En om nu ineens te gaan eisen dat dat puntje weg gedaan wordt :)
ik zei net nog, til eens niet zo hard aan die puntjes...


edit : ik heb gezien dat je je laatste post hebt aangepast, je begrijpt dus nu ook waar het probleem zat? :)

Ik wil gerust dit topic sluiten, maar dit gaat géén invloed hebben op jou reputatie. Aan jou de keuze als dit topic open blijft of niet.
Zoals ik ook al eerder vermeld heb, de beslissingen van de moderatoren staan niet ter discussie. Je mag er gerust niet mee akkoord gaan, maar dat wil niet zeggen dat deze regels dan niet voor je gelden. Neem dit gewoon als een opmerking, en zie er niet meer achter als dat.
Wilde deze mod je echt terecht wijzen, had hij je een gele kaart gegeven, en het topic gesloten. maar je hebt geen gele kaart, en iedereen kan hier nog vrij zijn mening geven, dus is er toch geen probleem?

't is aan jou, topic open laten of sluiten?
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Z400-zot
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: ma 21 aug, 2006 23:31
Locatie: rillaar

Bericht door Z400-zot »

ik vind het wel goed dat reputatie/punten systeem .

maar ik had een vraagje waar ik niet aan uitkon , stel je hebt in het verleden 3 minpunten gekregen , kunnen die ook terug zakken naar 0 of blijft dat altijd zo staan ?

greeetz
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1276
Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
Locatie: Bree-Tongerlo

Bericht door Blaster-boy »

ja lijkt mij ook wel iets :)
elk jaar/half jaar/seizoen/... met een schone lei beginnen
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
jossoh
Quadrider
Quadrider
Berichten: 309
Lid geworden op: ma 05 dec, 2005 19:26

Bericht door jossoh »

sluit het topic dan maar,

maar dat we inderdaad elke maand weer met schone lij beginnen vind ik wel een goed plan!
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Wat is het nut van die reputatiemeter dan, als je toch elke maand opnieuw begint? Laat dat gewoon staan en we zien wel waar we uitkomen.
w0u73r
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 500
Lid geworden op: za 02 jul, 2005 18:58
Locatie: alken

Bericht door w0u73r »

wat een ruzies hier voor nix :?
kdenk da het beste is alleen je registratiedatum er bij en voor de rest nix anders blijft het hier maar met prul hele tijd :!:
yamaha blaster 200cc
Fré
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2757
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
Locatie: Wingene (W-Vl), België

Bericht door Fré »

jossoh schreef:sluit het topic dan maar,

maar dat we inderdaad elke maand weer met schone lij beginnen vind ik wel een goed plan!
van een fruitvlieg zou ik dit nog aanvaarden, maar euh... :mrgreen:
White LTZ-450 - powered by MSD -
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

kawa-zot schreef:maar ik had een vraagje waar ik niet aan uitkon , stel je hebt in het verleden 3 minpunten gekregen , kunnen die ook terug zakken naar 0 of blijft dat altijd zo staan ?
Iemand die negatieve punten heeft, kan er zeker weer bovenop komen. hij moet gewoon zorgen dat ie op een positieve manier in de kijker loopt, dan is er zeker wel iemand die hem daarvoor wil belonen, en dan gaat de reputatie weer omhoog.
jossoh schreef:sluit het topic dan maar,
maar dat we inderdaad elke maand weer met schone lij beginnen vind ik wel een goed plan!
Dan moet ik jullie helaas teleurstellen, deze tellers worden niet gereset, en blijven geldig.

Maar nogmaals... probeer jullie hier niet blind op te staren...
Pas als jullie een gele kaart krijgen, DAN moeten jullie je zorgen maken :)
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1412
Lid geworden op: zo 30 jan, 2005 17:47
Locatie: --
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

ik zou zeggen, maak je niet druk wat er aan de linker kant staat. je moet je richten op het forum. en veel info er vandaan halen. ik heb nu 1- punt en ik maak me er eigelijk wienig druk om. zit hier voor het forum niet om iemand te stemmen

voor de rest vind ik het top dat de modentators deze moeite doen :duimhoog:

:dag:
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Dat probeer ik nu al de hele tijd te zeggen :)
Iedereen is ineens zo gek op die punten, en is zo met dit topic bezig...

er zijn nog genoeg andere onderwerpen om op te reageren. Laat dit gewoon rustig zijn gang gaan, en dan komt dat wel allemaal in orde :)
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

haha heb een gele kaart nou en boei moet ik me dan meteen druk maken :? ik bedoel van fouten moet je leren dus dan denk ik wel dat je bij de 2de X ff goed nadenkt :engel:
Plaats reactie