wheelie
-
::::JoReN::::
- Quadrunner

als je veel wheelies doet dan ziet je bougie daar een beetje van af, want telkens als je neerkomt gaat er benzine tegen je bougie, ik heb al 1 keer een nieuwe bougie moeten steken, maar het lukt soms ook als je die gewoon wat kuist... En normaal zou je wheelies moeten kunnen trekken in 3de versnelling, want ik heb gezien dat je met een volledige doma zit, en als je originele vertanding hebt kan dat allemaal geen probleem zijn, want ik zit enkel met een andere demper en het lukt prima, en dan kan je nog steeds doorschakelen naar 6de 
Suzuki LT-R 450 2006
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Als die koud is wil die meer benzine, daarom zit de choke erop. Na het warmlopen doe je de choke eraf en hoort hij normaal staionair te lopen.
Wanneer hij warm is en normaal gaat lopen dan is die extra benzine nutteloos als hij te rijk staat, en gaat die helemaal onder in de toeren inzakken. Dan pakt die wel op maar duurt het een paar seconden. Dan verzuipt die dus iets.
Welke sproeier heb je erin zitten? En heb je luchtfilterdeksel eraf en andere pijp erop?
Best raar eigenlijk te rijk met dit weer, vooral omdat iedereen hem veel rijker moet zetten met deze lage temperaturen.
Begin hem kleiner te maken met 5 waardes per keer, dus van bijvoorbeeld 185 naar 180 (is een voorbeeld). Rijd een stukje goed door, niet te lang, laat hem afkoelen en lees de bougie af. Is hij koffiebruin dan is hij perfect en maak jij je wheelie in een wip! Zo doe je hetzelfde met te arm, alleen is te rijk minder schadelijk, daar zal hij niet van kapot lopen. Rijd je te lang te arm dan loopt die vanzelf kapot.
Ik hoop dat ik het goed geinterpreteerd heb, verbeter me als ik het fout heb.
Wanneer hij warm is en normaal gaat lopen dan is die extra benzine nutteloos als hij te rijk staat, en gaat die helemaal onder in de toeren inzakken. Dan pakt die wel op maar duurt het een paar seconden. Dan verzuipt die dus iets.
Welke sproeier heb je erin zitten? En heb je luchtfilterdeksel eraf en andere pijp erop?
Best raar eigenlijk te rijk met dit weer, vooral omdat iedereen hem veel rijker moet zetten met deze lage temperaturen.
Begin hem kleiner te maken met 5 waardes per keer, dus van bijvoorbeeld 185 naar 180 (is een voorbeeld). Rijd een stukje goed door, niet te lang, laat hem afkoelen en lees de bougie af. Is hij koffiebruin dan is hij perfect en maak jij je wheelie in een wip! Zo doe je hetzelfde met te arm, alleen is te rijk minder schadelijk, daar zal hij niet van kapot lopen. Rijd je te lang te arm dan loopt die vanzelf kapot.
Ik hoop dat ik het goed geinterpreteerd heb, verbeter me als ik het fout heb.