Pagina 1 van 1
Hoe een killswitch of dodemansknop plaatsen?
Geplaatst: wo 24 jan, 2007 15:30
door wan's
Hoi,
Ik zou een dodemansknop willen plaatsen mr mn dealer gaf me de raad dit niet te doen aangezien je beter het elektrische gedeelte laat wat het is, zodat je nergens verlies hebt. Maar aangezien dit toch handig is in combinatie met handgas vroeg ik me af of het toch niet mogelijk is zonder risico v schade aan te brengen?
Geplaatst: wo 24 jan, 2007 19:02
door Bartje 400
hmm , da snap ik ni
een dealer die killswitch afraad ,
ik heb er een op , en merk niks van verlies:)
het is voor je veiligheid
en heb hem er zelf opgezet dus
kzou toch een plaatsen als je parcour opgaat
Geplaatst: wo 24 jan, 2007 19:12
door Vyrena
Een dealer die tegen de veiligheid van zijn klanten is vind ik maar een vreemde dealer. Killswitchen handig? Het is noodzakelijk als quadrijder denk ik.
Geplaatst: wo 24 jan, 2007 19:23
door Bartje 400
dat bedoel ik vyrena!
Re: Hoe een killswitch of dodemansknop plaatsen?
Geplaatst: wo 24 jan, 2007 19:26
door Fré
wan's schreef:Ik zou een dodemansknop willen plaatsen mr mn dealer gaf me de raad dit niet te doen aangezien je beter het elektrische gedeelte laat wat het is
Dan krijgen ze van mij een droge "Is dat zo?" te horen.
In sommige gevallen doe je het beter niet, maar dat krijg je meestal van je CDI fabrikant te horen. Ik veronderstel dat dat standaard is bij jou?
Geplaatst: wo 24 jan, 2007 20:02
door mx jake
om wat voor quad gaat het?
Geplaatst: do 25 jan, 2007 17:07
door wan's
Het is een suzuki ltz 400 van bj 2006. Het is namelijk een gekende en betere dealer in de quadwereld (ik noem liever geen namen) maar denk dat hij het me inderdaad afraade voor de cdi, want deze is standaard. Maar aangezien ik toch vaak op parcour ga rijden vind ik het toch ook eerder noodzakelijk. Nu hoorde ik graag eens jullie mening en indien het toch mogelijk mocht zijn om schadeloos aan te brengen, hoe doe ik het juist, maw wat verbindt ik met wat?
Geplaatst: do 25 jan, 2007 17:13
door Ralph
Volgens mij het draad naar de bobine (niet die naar de bougie natuurlijk) er parallel aan leggen aan het ene draad en het andere draad naar de aarde (frame). Maar ik ben er niet 100% zeker van.
Geplaatst: do 25 jan, 2007 17:23
door No Limit W-tec
Voor YFZ en LTR heeft Pro Armor nu speciale kabelsets met juiste fiches.
Voor LTZ is het inderdaad ene draad aan massa hangen (bvb frame) en andere koppelen aan draad bobijn.