Pagina 1 van 1
Mikuni carbu's op 660
Geplaatst: vr 26 jan, 2007 20:18
door Lewis
Beste,Heeft er iemand ervaring met dubbele mikuni carbu's op zijn raptor 660 ?
Laat maar horen.

Geplaatst: vr 26 jan, 2007 20:55
door peterrrrr
er zitten er tog al 2 op ?
Geplaatst: za 27 jan, 2007 00:00
door Teunie
Dacht ik ook al, but I didn't want to spoil your fun...
Misschien bedoelt hij grotere?
Geplaatst: za 27 jan, 2007 09:32
door Lewis
Ja er zitten er al twee op! bedoel dus iets grotere,zonder vacuum regeling en met acceleratiepomp.
Men vraag was mss iets te oppervlakkig maar mensen die deze aanpassing al zouden gedaan hebben zouden het wel begrepen hebben. is beetje zoals de mikuni Tm36 op de z 400.Dus laat maar horen he'.
Geplaatst: za 27 jan, 2007 09:44
door mx jake
je kan beter een spruitstuk van een grizzly660 nemen en 1 goeie carb kopen
als je twee van die snelle carbs moet kopen ben je een hoop geld kwijt, en het blijf moeilijk af te stellen
Geplaatst: za 27 jan, 2007 11:50
door Teunie
mx jake schreef:je kan beter een spruitstuk van een grizzly660 nemen en 1 goeie carb kopen
als je twee van die snelle carbs moet kopen ben je een hoop geld kwijt, en het blijf moeilijk af te stellen
Gouden tip denk ik!
Geplaatst: za 27 jan, 2007 12:05
door Lewis
Ja denk het ook, maar kan er nu toevallig twee in tweedehands kopen ...
Maar niemand echt ervaring mee ?
Geplaatst: za 27 jan, 2007 16:37
door Quad racer
ik zou ook voor 1 carberateur gaan
want als je in de winter/zomer weer alles opnieuw af moet stelle is met 1 carb simpeler als 2 carbs bij elkaar
je krijgt al gouw dat 1 verschilt met de ander
Geplaatst: za 27 jan, 2007 17:04
door epix no-fear
Quad racer schreef:ik zou ook voor 1 carberateur gaan
want als je in de winter/zomer weer alles opnieuw af moet stelle is met 1 carb simpeler als 2 carbs bij elkaar
je krijgt al gouw dat 1 verschilt met de ander
hier in nl en belgie zijn de temperatuur verschillen niet zo extreem dat je in de zomer of winter hoeft te rejetten.
Geplaatst: za 27 jan, 2007 17:47
door Ralph
Lijkt mij ook niet, een slagje aan de luchtschroef moet toch wel voldoende zijn.
Geplaatst: za 27 jan, 2007 23:36
door Teunie
Lewis schreef:Ja denk het ook, maar kan er nu toevallig twee in tweedehands kopen ...
Maar niemand echt ervaring mee ?
Als je ze goedkoop kunt krijgen, waarom niet?
Is er wel genoeg ruimte voor 2 grotere carbs?
Geplaatst: zo 28 jan, 2007 13:13
door Lewis
Teunie schreef:Lewis schreef:Ja denk het ook, maar kan er nu toevallig twee in tweedehands kopen ...
Maar niemand echt ervaring mee ?
Als je ze goedkoop kunt krijgen, waarom niet?
Is er wel genoeg ruimte voor 2 grotere carbs?
300€
Hebben gemonteerd gestaan op een 660.
Waarom ik twijfel? zal toch aanpassen worden(vergelijkbaar met tm36 op z 400,gaskabel,gashendel gaat zwaarder gaan... en mijn vacuum carbukes zijn nu prima afgesteld met lichtere veren en dergelijken en twijfel ik of het verschil wel de moeite gaat lonen.)
Geplaatst: zo 28 jan, 2007 14:27
door Fré
met 1 duim 2 tm's open trekken zal wel niet het soepelste gaan vrees ik.
welke tm's zijn het (mm)?
Geplaatst: ma 29 jan, 2007 20:19
door Lewis
TM34-B70
Geplaatst: vr 02 feb, 2007 21:38
door Supermono
Ik heb een setje 34-38mm op mijn racer zitten (Yamaha szr, zelfde kop als de 660)
Afstellen is goed te doen. Door de flatslides hangt hij veel feller aan het gas. De acceleratiepomp moet wel goed afgesteld worden, anders wil hij zich nog wel eens verslikken.
Loopt errug lkkr
