Pagina 1 van 2

voorbocht roodgloeiend

Geplaatst: vr 16 feb, 2007 12:02
door koeke
Gisteren avond om een uur of 10 reed ik naar huis met mijn quad en zag dat mijn voorbocht roodgloeiend werd?

Is dat normaal, het is een raptor 700 met dubbele FP uitlaat?

Geplaatst: vr 16 feb, 2007 12:08
door mikebike
Mijn Ducati werd de bocht ook roodgloeiend op de testbank,en op de straat ook bij volgas :shock: ,ik denk niet dat je zo hard reed met de quad toch?lijkt me een arm mengsel misschien?

Geplaatst: vr 16 feb, 2007 12:56
door JR
heb jij ne powercommander? Zou nodig zijn als je andere uitlaat neemt. Hij zou iets te weinig benzine krijgen met andere uitlaat. (bron: Raptor 700 forum van de VS)

Geplaatst: vr 16 feb, 2007 13:17
door chappi
je moet hem laten afstellen, heb ik met mijn 450 ook moeten doen, ander naaldje en sproeier, je kunt er een gytr-kit op zetten. :bier:

Geplaatst: vr 16 feb, 2007 14:43
door rappy 700 rijder
hey
ik heb dit ook als ik hem een tijdje flink doorjaag dan is mijn uitlaatbocht ook roodgloeiend
en die van mij is motorisch nog standaard dus daat kan het niet aan liggen dus lijkt mij vrij normaal
gr
friso

Geplaatst: vr 16 feb, 2007 15:28
door Tom61
Jah is volgens mij ook gewoon normaal

Geplaatst: vr 16 feb, 2007 16:05
door mikebike
Is denk ik ook normaal,maar wanneer kan je op de openbare weg nu het gas zolang open houden dat de bocht licht geeft in het donker?

Geplaatst: vr 16 feb, 2007 16:22
door koeke
mikebike schreef:Is denk ik ook normaal,maar wanneer kan je op de openbare weg nu het gas zolang open houden dat de bocht licht geeft in het donker?
Als ik van men werk kom moet een lang stuk naast het kanaal rijden, geen zijstraten en geen huizen in de buurt die last kunnen hebben van lawaai. Daar durf ik al eens volgas gaan, moest zo plezant maar niet zijn. :duimhoog: het is daar dan ook dat ik die hoeregloed heb aan men voorbochten.

Geplaatst: vr 16 feb, 2007 19:01
door Tom61
als je hem een paar minuten stationair laat draaien wordt hij al roodgloeiend volges mij

Geplaatst: vr 16 feb, 2007 19:32
door Lewis
Staat er een powercomander op? en goed afgesteld ?

Geplaatst: vr 16 feb, 2007 21:09
door gutte
is hij nieuw,bij de ltr heb je dit fenomeen ook gaat na een tijd wel over de mijne is ingereden en nu begint het te minderen.

Geplaatst: za 17 feb, 2007 12:35
door roverdriver
is gewoon normaal een yfz heeft dat standaard al

Geplaatst: za 17 feb, 2007 18:58
door keesie
die van mij staat goed afgesteld en heeft dat alleen onder volle belasting, en dan nog niet veel, bij stationair gloeit ie niet.(yfz450)
ligt aan onderste circuit, staat dan iets te arm, mengsel schroef iets uitdraaien en/of andere stationair sproeier proberen.

Geplaatst: zo 18 feb, 2007 11:04
door Teunie
chappi schreef:je moet hem laten afstellen, heb ik met mijn 450 ook moeten doen, ander naaldje en sproeier, je kunt er een gytr-kit op zetten. :bier:
Ik denk dat het lastig wordt om een GYTR kitje op een injectiesysteem te zetten :)

Maar je hebt nog steeds niet geantwoord of je hem hebt laten afstellen middels een Power Commander of Dobeck / TFI.

Geplaatst: zo 18 feb, 2007 18:31
door davyrox
Het kan ook gewoon aan het dunne materiaal liggen.