Pagina 1 van 1
Verschillen LTR450 & LTZ400 ?
Geplaatst: ma 19 mar, 2007 11:29
door acer
Welke zijn de grote verschillen ?
Is het zo dat de 450 geen achteruit heeft ? enz...
Welke komt er volgens jullie als beste uit ? (niet op echt competitie vlak, enkel recreatief...)
Volgens jullie "de beste" en waarom ?
Geplaatst: ma 19 mar, 2007 11:31
door Vincenzo
de beste qua prestatie moeten we eerlijk toegeven dat het de 450 is maar als je eentje koopt voor de hobby dan zou ik eerder voor de 400 gaan. reden ervan is dat je de 400 een half jaar in de garage kan zetten na het rijden en dat er aan de 450 toch net iets meer onderhoud en kosten zijn.
Geplaatst: ma 19 mar, 2007 11:33
door acer
Schelen de prestaties dan echt zo duidelijk ?
Geplaatst: ma 19 mar, 2007 11:36
door Vincenzo
ja het is niet het verschil tussen ne fiets en ne brommer bij manier van spreken maar er zit inderdaad verschil in.
als het je eerste quad is dan ga je int begin echt wel schrik hebben van het vermogen van de Z400 maar na een tijdje is het echt een SUPER quad.
vertel eens voor wat je hem wil gebruiken?
Geplaatst: ma 19 mar, 2007 11:43
door acer
Ik rijd met de renegade...(waar ik wreed content van ben!
)...
'T vrouwke met de outlander xt...(ook TOPPIE-quad!) Die zal dan dienen voor het zware werk...
Soms overwegen we om een 'crossquad' bij aan te schaffen, tegen de zomerperiode, als't iets droger wordt...
Zal vooral voor dienen om roadbooks te rijden...een toerke in de buurt...
Vroeger, jaren geleden hadden we kawa's 250cc...
Geplaatst: ma 19 mar, 2007 17:36
door Tiele76
Ik zou persoonlijk ook voor de 400 gaan,ik rijdt ook met een Z400 en ben daar zeer tevreden over.
Ik heb altijd gezegd dat m'n volgende de 450 zal worden maar ben meer en meer van gedacht aan't veranderen. Als er ooit een andere komt zal het terug de Z400 worden denk ik.
Gewoon omwille dat de 450 meer competietiegerticht is,en dus onderhoudsgevoeliger is.
Als wij gaan rijden zijn de meerderheid van de quads yzf 450's en ik moet zeggen dat ik niet echt problemen heb om mee te kunnen.
Hopelijk kan mijn bescheiden mening u van dienst zijn.
Geplaatst: vr 23 mar, 2007 20:12
door gutte
ltr450 is gewoon dikke rommel véél te onderhoudsgevoelig en een hoop kinderziektes zoals afbreken schakelpook,lawaai van de versnellingsbak(tranny whine genoemd)dit komt omdat er door het fabriek te weinig olie is voorzien je moet 600ml in het koppelingshuis gieten ipv 400,smelten van het tandwiel van de 5de versnelling en zo zijn er nog wel wat dingen en niet vergeten na 30 tot 50 uren een revisie te doen dus blijf daar maar af ik spreek uit ervaring daarom is hij al verkocht na 1,5 maand.