Pagina 1 van 1

Probleem afregelen injectie 700r met powercommander

Geplaatst: wo 21 mar, 2007 18:59
door streetdevil
Ik heb een Yamaha Raptor 700 SE, met een Yoshimura RS7 Full exhaust system en een powercommander. Ik heb een map voor mijn powercommander gedownload van op de site en op mijn powercommander geladen.
Als ik mijn quad start na een tijdje beginnen mijn voorbochten te gloeien (in daglicht zichtbaar) dit is een teken dat mijn brandstofs-toevoer te arm sta als ik mij ni vergis...
Ik heb al geprobeert met de knopjes op de powercommander zelf een beetje bij te regelen het is al iets beter maar ik ben toch op zoek naar iemand die dit een professioneel kan oplossen voor mij of controleren... Want in feite met die juiste map die ik gedowload heb moet alles in orde zijn maar toch...

Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt
Yves

Geplaatst: wo 21 mar, 2007 19:03
door Nelis
Je kan bij Wim motors gaan voor hem af te stellen als je het niet zeker bent.
Heeft een eigen testbank voor quad's.

Grtz :dag:

Geplaatst: wo 21 mar, 2007 19:36
door Yamaha Grizzly 700
voorbocht roodgloeiend hoeft niet slecht te zijn hoor, heb ik ook en mijne is standaard :wink:

Geplaatst: wo 21 mar, 2007 20:22
door kane
is zeker normaal


post even foto's van je mooie yoshi :p

Geplaatst: wo 21 mar, 2007 21:31
door Ralph
Gooi hem op de testbank, dan weet je het zeker, waarom het risico nemen?

Geplaatst: vr 23 mar, 2007 15:06
door keesie
Yamaha Grizzly 700 schreef:voorbocht roodgloeiend hoeft niet slecht te zijn hoor, heb ik ook en mijne is standaard :wink:
echt niet, een goed afgestelde (yfz in mijn geval) heeft dat niet :) het is een aanwijzing dat stationair gedeelte te arm staat.

Geplaatst: vr 23 mar, 2007 18:40
door Lewis
keesie schreef:
Yamaha Grizzly 700 schreef:voorbocht roodgloeiend hoeft niet slecht te zijn hoor, heb ik ook en mijne is standaard :wink:
echt niet, een goed afgestelde (yfz in mijn geval) heeft dat niet :) het is een aanwijzing dat stationair gedeelte te arm staat.
Zo is het, heb het hier ook al verteld maar sommige blijven hier hun eigen gedacht over hebben.

Was al zo in de tijd met gewone carburator, hoofdsproeier, mengselschroef en gasnaald dat lukt wel maar de stationair sproeier, wat is dat vragen ze dan! komt ook wat door de meeste jetkits die verkocht worden, daar zit of schrijven ze niks over de stationair sproeier, terwijl deze ook zeker moet aangepast of vervangen worden...

Geplaatst: ma 26 mar, 2007 17:20
door peet #77
maak een afspraak met Ruud in Goes en hij staat zeker perfect afgesteld uw quad
www.tovami.com