Pagina 1 van 1
Fine tuning accelerator pomp FCR carb
Geplaatst: ma 26 mar, 2007 13:12
door No Limit W-tec
Gevonden topic op Thumpertalk :
http://www.thumpertalk.com/forum/showth ... p?t=374181
Volledige handleiding, zelfs kleuters kunnen het met deze handleiding denk ik...
http://www.squadpage.com/pandora/Profes ... %20Mod.pdf
Ook deze is handig : regeling van air-fuel vijs
http://www.thumpertalk.com/forum/showth ... p?t=467595
Geplaatst: ma 26 mar, 2007 13:43
door Sharky #3
Die handleiding opend hier niet bij mij.
Voor de rest goede info
Bedankt
Geplaatst: ma 26 mar, 2007 14:15
door No Limit W-tec
Sharky #3 schreef:Die handleiding opend hier niet bij mij.
Voor de rest goede info
Bedankt
Update gedaan van link
Geplaatst: ma 26 mar, 2007 19:04
door mx jake
ik heb al eens zo iets gedouwnload van yfz, maar deze is wel heel goed omschreven
Geplaatst: ma 26 mar, 2007 23:42
door Bartie
Kan de sproei richting van acceleratie pomp ook worden geregeld bij een FCR ?
Bij de TM kan je deze regelen zodat de straal tegen de naald aan komt en niet rechtstreeks in de cilinder.
Geplaatst: di 27 mar, 2007 12:01
door Blaster-boy
bedankt Nicolas , had ik net nodig ... mijn yfz stottert nogal
en op yfz central zeidden ze mij van eens met mijn fuel screw te experimenteren
zou ik dan de schroef in of uit moeten draaien ? want ben niet echt geweldig
in dit soort handleidingen
Geplaatst: di 27 mar, 2007 12:55
door Banshee-Boy
moet je uitprobere. anders proberen we het wel eens op een zondag.
Geplaatst: di 27 mar, 2007 13:16
door No Limit W-tec
Staat toch mooi uitgelegd in de laatste link :
1. Stationair toerental licht verhogen
2. Dicht draaien tot motor begint haperen en noteren hoeveel je van volledig ingedraaid staat
3. Open draaien tot motor begint haperen en noteren hoeveel je van volledig ingedraaid staat
4. Ideale positie zit tussen deze twee waarden, en moet je normaal op gehoor horen.
Zit meestal rond de 1.5 toer uit.
Geplaatst: di 27 mar, 2007 20:04
door yves
heeft er niemand zin om mijn tm 36 eens goed af te stellen? volgens mij is de instelling waarmee ik nu rij toch ni optimaal.