elektrische start + achterlicht/remlicht doet het opeens niet help!
hoi,
ik wil net bij mijn oma vertrekken en jah hoor elektrische start remlicht en achterlicht doet het niet.
( toenstrax na en van school wel )
de rest doet het wel zoals knipperlicht voorlicht groot licht enz.
ligt dit aan mijn zekering of
?
ik wil net bij mijn oma vertrekken en jah hoor elektrische start remlicht en achterlicht doet het niet.
( toenstrax na en van school wel )
de rest doet het wel zoals knipperlicht voorlicht groot licht enz.
ligt dit aan mijn zekering of
?
-
Speedmaster
- Quadfanaat

Een keer lichtjes met een hamer tegen je startrelais aan tikken kijken of hij dan inspringt blijf soms hangen
Kan ook een versleten koolborstel zijn
Je moet eens luisteren of je je start relais hoort tikken als je probeerd te startenals dat zo is dan is het je startmotor
Je startmotor kan ook vast zitten als je dan probeert te starten moet je je licht aanzetten als deze dooft als je probeert te starten dan zit je startmotor vast
Veel succes Hans
Kan ook een versleten koolborstel zijn
Je moet eens luisteren of je je start relais hoort tikken als je probeerd te startenals dat zo is dan is het je startmotor
Je startmotor kan ook vast zitten als je dan probeert te starten moet je je licht aanzetten als deze dooft als je probeert te starten dan zit je startmotor vast
Veel succes Hans
-
mhpmeinders
- Quadfanaat

Startmotor bij dat type is gevoelig voor een lage accuspanning
dus check de accu !
succes
dus check de accu !
succes
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
brand je stoplicht dus wel als je je remmen induwt?
als dit niet brandt ligt het aan de remcontactjes:> oorzaak van niet elektrisch opstarten
heb verleden week ook startmotor moeten vervangen op unilli die dingen hebben het veel zwaarder te verduren dan op een gewone scooter (ivm vuil en water)
greetz robby
als dit niet brandt ligt het aan de remcontactjes:> oorzaak van niet elektrisch opstarten
heb verleden week ook startmotor moeten vervangen op unilli die dingen hebben het veel zwaarder te verduren dan op een gewone scooter (ivm vuil en water)
greetz robby
-
Tripod
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Wat was het probleem nu dan ?
Plaats je quad site op deze toplijst, en zie zo wie de beste quad site heeft van nederland & belgie.
http://www.topsiteguide.com/top.asp?site=Quad
http://www.topsiteguide.com/top.asp?site=Quad