onderhoud en olie verversen
onderhoud en olie verversen
ik heb zaterdag nieuw olie en oliefilter en bougie gezet maar sinds vandaag lekt er olie aan de zijde van de oliefilter en ik denk mss da het te veel aan olie misschien weg moet kan dit de olie hangt soms tot aan mijn spatbord en er komt wel soms veel uit kan dit veel kwaad weet iemand dit ben in de quadshop geweest en daar zeggen ze da ze het niet zeker weten er zat ook aan de luchtfilter een beetje olie in dat laagste punt is zo een opspaar darmpje
kan iemand mij helpe
kan iemand mij helpe
Raptor 350
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ik zou die dichting van dat dekseltje op de oliefilter toch eens nakijken.
Anders moet je daar eens van die dichtingsealant opsmeren. Mijn warrior lekte daar ook een beetje.
Gewoon sealant erop en gedaan met lekken.
PS: als je het olieniveau opmeet met je dipstick, is het niveau dan normaal of te hoog ?
Anders moet je daar eens van die dichtingsealant opsmeren. Mijn warrior lekte daar ook een beetje.
Gewoon sealant erop en gedaan met lekken.
PS: als je het olieniveau opmeet met je dipstick, is het niveau dan normaal of te hoog ?
De koppakking op zich zal niet zo veel kosten, een toppakkingset komt zo rond de 30 euro denk ik. Dat is dan een setje met een aantal pakkingen voor een top-end revisie.
Werkuren zou ook niet veel mogen zijn want dat is op 1-2-3 gefixt.
Desalniettemin vind ik het wel gek dat je koppakking moet vervangen worden als hij aan de olie filter olie lekt.
Werkuren zou ook niet veel mogen zijn want dat is op 1-2-3 gefixt.
Desalniettemin vind ik het wel gek dat je koppakking moet vervangen worden als hij aan de olie filter olie lekt.