Quad kopen vraagje

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
koenn
Toeschouwer
Toeschouwer

Quad kopen vraagje

Bericht door koenn »

Hallo,
Ik wordt over een tijdje 16 en dan mag ik dus scooter/quad rijden :applaus:
Mn pa vond een scooter te gevaarlijk, dus ja... dan wil ik een quad. Ik zoek dus nu een oude, betaalbare [tot ongeveer 1000 euro] quad. Ik ben van plan hem dan helemaal op te gaan knappen en er een projectje van te maken. Het probleem is nu dat ik helemaal geen verstand van quads heb.
Kunnen jullie me iets aanraden? Ik wil dus een 50cc, oude quad die niet te klein is [ik weet niet precies de maten, maar ik zou graag een grote quad willen] Budget is ongeveer 1000 euro.
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

als je uit nederland komt moet je maar een bij http://www.quadparadijs.nl kijken en dan bij nieuw ofzo daar staan nu heele goedkope bromquads en de service is super daar!
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

zoek op marktplaats voor een access streak 50cc longchase. ( gewoon access streak zoeke)
soms vind je wel een paar. maar sommige zijn wel voor zoon lage prijs flink afgetrapt. dit zijn de enige modellen die een beetje groot zijn voor die prijs. maar reken er maar op dat je er veel aan moet gaan doen.
Plaats reactie