Glen Helen

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Plaats reactie
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Glen Helen

Bericht door No Limit W-tec »

http://atvscene.com/race-reports/gnc/glenhelen-07.html#

Je moet eens die fotoreeks bekijken... Man man, de GP motocross lijkt er niets bij !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

waar staan die foto's :?:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Onderaan de link op knop photos klikken
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

heb het al gezien :) mooie prestatie van josh creamer op de kfx450 !
merk wel dat yamaha fel aan het terugvallen is :cry:
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

yfz zit aan einde van zijn tuningsmogelijkheden, iedereen heeft er zowat het maximum uitgehaald wat mogelijk is. Als je de geruchten mag geloven komt er deze zomer nieuwe versie met oa injectie op (omwille van milieu).
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

je mag niet vergeten dat die mannen een serieus stapje voor zitten qua techniek en afstelling dan wij hier.vind spijtig dat yamaha zo wat verwaarloost word daar aan de top,ook goeie yamaha rijders die overstap maken naar honda of suzuki :? ligt waarschijnlijk wel aan het feit dat die merken meer progressie maken op alle gebieden en yamaha beetje blijft steken,maar ik verwacht wel dat yamaha met een nieuw wapen zal uitpakken...alé ik hoop het toch tenminste :punk:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Yamaha heeft openlijk toe dat het niet meer investeert in de gevestigde markten maar zich voornamelijk richt naar nieuwe markten zoals het oostblok waar quads enorm opkomen en waar ook veel (duister) geld zit. Dat zie je nu al duidelijk op de grote wedstrijden. Ik verwacht nog meer dan andere jaren in pdv teams uit het oostblok.

In Amerika draait het in de quads vooral om het geld. De rijders zijn echte pro's die zelfs meer verdienen dan veel GP piloten hier en rijden voor het merk dat hun meest betaalt.

Is trouwens normaal dat bij ons Honda niet echt aan de bak komt, in veel landen wordt ie niet officieel ingevoerd.
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Nu we toch bezig zijn over die merken, wat mij zaterdag opviel in de 10u van Thierache, is dat er serieus wat Suzuki's 450cc aan de start stonden. Ik denk zelfs dat er meer LTR's aan de start stonden dan Yamaha's en Honda's of andere.
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
coen
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door coen »

denk dat het wel mee valt wat die yfz blijf steeken het is daar net dat er niet zulke goede rijders op zitten maar hier word toch alles gewonnen door een yfz of een w-tec
http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

In amerika rijden ze allemaal op honda model 2005 blok, omdat dat blok gewoon de meeste pks levert. Die jongens rijden een 3 tot 5 wedstrijden met zo'n machine en dan gaat deze weg.
En suzuki is gewoon een opkomend merk nu omdat er hier en daar nogal goede resultaten mee gereden zijn (Amerika en PdV). En kawasaki rijden alleen nog mannen mee met fabrieksondersteuning.
bansheefreak
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bansheefreak »

@ frank mb : ik weet niet waar je het haalt, maar zo'n 2005 blok heeft wel degelijk minder pk's als een 2006 blok omdat dit blok meer op een crosser lijkt.
het blok van men vader (2006) heeft alleen een hrc kit en is sneller als mijn 2005 blok met hrc kit en doma uitlaat. En het zou mij ook straf lijken dat die amerikanen nu nog op 2005 modellen rijden.
====>team DQT<====

trx450r
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

bansheefreak schreef:@ frank mb : ik weet niet waar je het haalt, maar zo'n 2005 blok heeft wel degelijk minder pk's als een 2006 blok omdat dit blok meer op een crosser lijkt.
het blok van men vader (2006) heeft alleen een hrc kit en is sneller als mijn 2005 blok met hrc kit en doma uitlaat. En het zou mij ook straf lijken dat die amerikanen nu nog op 2005 modellen rijden.
Tja toch is het zo, Byrd, Wienen, Natalie ze rijden er allemaal mee, en wat jij zegt klopt. Maar deze mannen tunen de blokken zo erg dat ze maar een paar wedstrijden meegaan. dus 60pk + en dan zijn de 2005 blokken verder te tunen en de versnellingsbak is betrouwbaarder.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

2005 blok blijkt inderdaad wat betrouwbaarder te zijn, ook omwille van de oliekoeling. Honda rules :knikduim:
Plaats reactie