Pagina 1 van 1

verlaging en verbreding yfz 450

Geplaatst: wo 11 apr, 2007 20:52
door vdm88
Hallo,

ik heb onlangs een yfz 450 gekocht. En nu begint het te kriebelen om hem te tunen. Ik zou eerst aan het optische willen werken en daarna aan de motor. Hij zal enkel gebruikt worden op de weg. Wat raden jullie aan om mijn quad zo laag en zo breed mogelijk te krijgen? MAAR het moet wel nog steeds veilig blijven.

Groetjes.

Geplaatst: wo 11 apr, 2007 20:53
door BULLET-PROOF
een verlaging erop zetten en andere a armen :wink:

Geplaatst: wo 11 apr, 2007 20:56
door vdm88
welke a-armen raad jij aan? En waar kan ik degelijke verlaging vinden?

dank u.

Geplaatst: wo 11 apr, 2007 20:59
door BULLET-PROOF
in amerika gelijk ik op mijn raptor heb staan en alle andere via mij hebben.

a armen american star of houser :wink:

Geplaatst: wo 11 apr, 2007 21:21
door Blaster-boy
kan ook gewoon Maessen a armen nemen ... en dan de vering op de buitenste veerpunten zetten ;)

Geplaatst: za 14 apr, 2007 07:36
door Charger69
Op de a armen die wij hebben kan je per arm op drie punten het spoor regelen wat met de meeste a armen jammer genoeg niet mogelijk is.

Het merk van onze a armen is AMERICAN STAR RACING + 2"

Super materiaal gewoon en we zijn er ook super tevreden over.

Geplaatst: zo 15 apr, 2007 17:48
door mx jake
vdm88 ik heb PB gestuurd

Geplaatst: ma 16 apr, 2007 10:27
door No Limit W-tec
Verlagingssets vooraan zijn niet geschikt voor offraod gebruik, als je wil heb ik er wel nog ongebruikt setje liggen voor prijsje.

Beste oplossing is het plaatsen van long travel armen vooraan (bvb http://www.houser-racing.com/) en de standaard vering monteren. Dan komt quad heel stuk lager en komen onderste armen quasi horizontaal. Wordt veel toegepast in supermotard.

Achteraan zou ik U vormige vork aan vering achteraan aanpassen. Als je de lengte van die twee benen aanpast komt quad hoger/lager.

Geplaatst: ma 16 apr, 2007 11:26
door BULLET-PROOF
@no limit yfz , hij gebruikt op de baan staat erin.