Overstap Yamaha Banshee 350 naar Suzuki LTZ 400
Geplaatst: ma 07 mei, 2007 14:04
Ik rijd al een tijdje op een Yamaha Banshee 350 zonder kenteken, altijd op het zand, logisch want op de weg mag ik niet komen.
Nu zou ik toch graag een Quad op kenteken willen gaan rijden, mijn oog viel op de Suzuki LTZ 400.
Ik vind de Banshee geweldig rijden, ik zou er dus 1 kunnen zoeken op kenteken, maar ik heb weinig zin om met een hoogtoerige 2 takt veel kilomters over de weg te gaan rijden, denk aan het bezineverbruik, slijtage en vooral het tanken met mengsmering.
De Suzuki is nog enigzins te betalen op kenteken viel mij op (Belgie).
Mijn vraag is echter hoeveel vermogen de Suzuki heeft, moet ik veel inleveren vergeleken met de Yamaha of zal dat enigzins meevallen.
Mijn Banshee is voorzien van 2 Van Hasselt uitlaatjes om het vermogen wat op te voeren.
En zijn er nog nadelen aan de Suzuki of is het gewoon een prima machine (zover ik op het forum lees is er weinig mee mis
)
Nu zou ik toch graag een Quad op kenteken willen gaan rijden, mijn oog viel op de Suzuki LTZ 400.
Ik vind de Banshee geweldig rijden, ik zou er dus 1 kunnen zoeken op kenteken, maar ik heb weinig zin om met een hoogtoerige 2 takt veel kilomters over de weg te gaan rijden, denk aan het bezineverbruik, slijtage en vooral het tanken met mengsmering.
De Suzuki is nog enigzins te betalen op kenteken viel mij op (Belgie).
Mijn vraag is echter hoeveel vermogen de Suzuki heeft, moet ik veel inleveren vergeleken met de Yamaha of zal dat enigzins meevallen.
Mijn Banshee is voorzien van 2 Van Hasselt uitlaatjes om het vermogen wat op te voeren.
En zijn er nog nadelen aan de Suzuki of is het gewoon een prima machine (zover ik op het forum lees is er weinig mee mis