hallo ik ben nieuw hier op het forum ik volg het wel al een paar maandjes maar nu ben ik zelf ook aan het zoeken naar een quad
ik zal me even voorstellen ik ben Jasper ben 14 jaar en woon in noordeloos dat is een klein gat ergens in nederland.
nu had ik een vraag: heeft iemand ervaring met het vervoer van een quad van amerika naar naar nederland ik heb namelijk een raptor 660 gezien die ik wil kopen maar die staat in de VS.
zou iemand mij kunnen helpen met wat informatie over: de kosten, het vervoer en de eventuele tegenslagen.
als iemand zijn quad ook uit de vs heeft gehaald zou ik graag dat "verhaal" horen.
groeten Jasper
Quad vervoer van de VS naar Nederland
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hoi welkom op het forum,
Als je een quad uit amerika wilt halen dan moet hij al haast gratis zijn anders heeft het geen nut om hem daar te kopen. Vervoer belasting en invoerrechten zijn zo hoog dat je voor dat geld een goede 2e handse quad vind. Plus je weet niet wat je koopt, foto's zijn misleidend en de man waar jij de quad koopt kan jou oplichten door geld te ontvangen en nooit een quad te ontvangen.
Kijk eens op marktplaats.nl hierop staan verschillende raptor suzuki's enz.
Als je een quad uit amerika wilt halen dan moet hij al haast gratis zijn anders heeft het geen nut om hem daar te kopen. Vervoer belasting en invoerrechten zijn zo hoog dat je voor dat geld een goede 2e handse quad vind. Plus je weet niet wat je koopt, foto's zijn misleidend en de man waar jij de quad koopt kan jou oplichten door geld te ontvangen en nooit een quad te ontvangen.
Kijk eens op marktplaats.nl hierop staan verschillende raptor suzuki's enz.