Pagina 1 van 1

den dungen 26-05-2007

Geplaatst: za 26 mei, 2007 18:54
door epix no-fear
vandaag zijn peter, martijn, frenky, sloot en ik naar den dungen geweest om te trainen.
toen ik aan kwam snel een licentie gekocht waarna peter ook ariveerde.
de rest volgde niet snel daarna.
de baan lag mooi vlak geschoven aan het begin van de middag.
maar al snel ontstonden de eerste knippen.
nu is den dungen een vrij harde baan dus als je vering niet goed stond stuiterde je overal heen.
peter en ik hebben ook nog even van quad gewisseld al was dat wel enorm wennen aan de draaigas van de w-tec.


bij deze dan de foto's wat aan de kleine kant maar dat komt door imagevenue.
als iemand ze groter kan posten zou dat wel heel fijn zijn.



AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Geplaatst: za 26 mei, 2007 19:01
door BULLET-PROOF
schone foto's :duimhoog:

Geplaatst: za 26 mei, 2007 19:15
door peterrrrr
nja was leuk dagje hebben met weer goed getroffe want aankomend weer zien er nie goed uit :shock:

Geplaatst: za 26 mei, 2007 19:36
door SlOoT
Was inderdaad een mooie dag. Wel een beetje gekloot met de quad. Normaal doet ie het altijd... :p Maar we kregen hem aan de praat.

Wel ff wennen zo'n harde baan. :spieren:

Hoe kun je de schokbrekers het beste afstellen voor zo'n baan ?

EDIT: Mijn quad is ook niet voorzien van een stuurdemper, en op deze baan heb je die denk ik toch wel nodig :mrgreen:

Geplaatst: za 26 mei, 2007 21:29
door epix no-fear
SlOoT schreef:Was inderdaad een mooie dag. Wel een beetje gekloot met de quad. Normaal doet ie het altijd... :p Maar we kregen hem aan de praat.

Wel ff wennen zo'n harde baan. :spieren:

Hoe kun je de schokbrekers het beste afstellen voor zo'n baan ?

EDIT: Mijn quad is ook niet voorzien van een stuurdemper, en op deze baan heb je die denk ik toch wel nodig :mrgreen:

schokbrekers zachter zetten helpt het beste naar mijn idee

Geplaatst: zo 27 mei, 2007 11:24
door Vyrena
Springt 1 van jullie de tafel voor het startterrein? Laatst was ik er om te trainen maar die tafel ligt heel raar voor de quad omdat je daarna zon chicaantje krijgt. Zo te zien lag het er wel mooi bij, vind het zelf ook een mega baan, vooral de kombocht :rock:

Geplaatst: zo 27 mei, 2007 12:01
door jeoentjuh
had maar ff gezegt dat jullie daar gingen rijden dan was ik ook gekomen

Geplaatst: zo 27 mei, 2007 13:45
door epix no-fear
Vyrena schreef:Springt 1 van jullie de tafel voor het startterrein? Laatst was ik er om te trainen maar die tafel ligt heel raar voor de quad omdat je daarna zon chicaantje krijgt. Zo te zien lag het er wel mooi bij, vind het zelf ook een mega baan, vooral de kombocht :rock:
haha idd die kombocht is echt huge
k heb die tafel na het start terein wel gesprongen.
de tafel die na de eerste bocht ligt zeg maar daarna kom je op een recht stuk met dat rare slingertje dat jij bedoelt.

@jeroen

dat heeft op het forum gestaan :)

Geplaatst: zo 27 mei, 2007 17:18
door Vyrena
De tafel met die buis eronder bedoel ik, die na het startveld ligt is een mini tafeltje en ligt goed. Wat is wel sjit vind met de quad dat veel kleine bultjes wat scheef liggen door de solo`s.

Geplaatst: zo 27 mei, 2007 18:30
door yamaha_764
ik train regelmatig in den dungen en ik spring alle bulten, niet altijd als er teveel diepe sporen liggen, ik heb maar een blaster he die trekt het niet altijd maar het is soms inderdaad wel lastig met die solo' s zeker als je van de knippen in de bult krijgt zoals bij die eerste dubbelsprong ( meteen na een kort tafeelbultje haakse bocht naar rechts..)

Guus

Geplaatst: zo 27 mei, 2007 19:33
door Frenky
Wie heeft die foto's staan te knippen bart?
Heb spierpijn in mn lijf van gistere in den dungen dus niet zo lekker voor morgen :duimlaag:
Hoop dat het weer mee zit...tot morgen!

Geplaatst: zo 27 mei, 2007 20:15
door SlOoT
Die tafel met de buis eronder, die nam ik een paar keer van links naar rechts zeg maar. Je gaat aan de linker kant tegen de bult op en komt aan de rechter kant weer neer, dan kun je die bocht daarna ook goed pakken, bijna in een rechte lijn.