is dit wat?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
skilder
Toeschouwer
Toeschouwer

is dit wat?

Bericht door skilder »

ik ben net ffies aan het kijken geweest op marktplaats.
maar is dit wat. zoek gewoon wat leuks voor op de weg.

http://motor-brommer.marktplaats.nl/qua ... -spec.html

want ik vind die nieuwere quads met kenteken (2ehands) niet dat je zegt echt betaalbaar voor iemand van 18.
moet je zo wel 6 7 000 neerleggen.

kan je ook een beetje met het kenteken sjoemelen?
dat ik gewoon een kenteken zoek van een oudere quad en die op mijn quad zet. want quads zonder kenteken staan er genoeg en zit heel wat prijs verschil in.

Mvg Skilder
taz22
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door taz22 »

op die gene die je aanlinkt zit al een kenteken. dus daar hoef je niet bij te sjoemelen.
wel aanteraden om niet je kenteken van een andere motor op je quad te zetten. gebeurt er iets (ongeluk/door rood rijden iets anders waardoor de politie kan kijken naar je papieren en frame nr) dan ben je de l*l want daar klopt dan niks van.

ook die gene die je aan linkt lijkt me niet van goede kwalitijd. de verkoper durft niet het merk/type op de schrijven en die radiator komt mij erg bekend voor van minibikes (een chinese 40cc)

maar ik ben zelf ook nog maar een noob in quads, miss kan iemand anders mijn antwoord tegenspeken/goedkeuren.

gr
opzoek naar mooie brommerquad
TOMOS TO KOOP
chupkes
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door chupkes »

2000 euro, inclusief kenteken.. t kenteken komt al in de buurt van die 2000 euro, kun je nagaan hoeveel geld er is gestoken in de quad :dag:

Is een brol, zo kapot.. Kunt beter even doorsparen voor een Yamaha/Suzuki/Honda/ander bekend merk :) Zul je veeeeeel meer plezier van hebben :knikduim:
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Ben geen expert :? , maar het lijkt op zo een chineesje zoals rovach .. ben eens een testritje gaan doen met zo een 200cc, en t'was echt speelgoed :chagarijn: . Maarja, zoals ik al zei, ben geen expert, maar zou toch eerst eens een testritje gaan doen, en ook eens met een kwaliteits merk quad gaan rijden om het verschil aan te voelen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

voor op de weg zijn deze redelijk, onderdelen zijn goed te verkrijgen.

als je er niet op gereden hebt of ze als je ze niet kent zeg dan niks
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

iemand die ik ken heeft er een.
heb een keer met hem op de maasvlakte gereden. ziet er opzich wel leuk uit. het is een viertakt dus zou hij eigenlijk meer power onderin moeten hebben als mijn blaster. nou dat heeft hij helemaal niet. wegligging is stukken slechter. verder was hij er zelf wel positief over. maar ik weeet niet zo heel veel te vertellen over de qualiteit van het blok zelf.

Tom
Twanneke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Twanneke »

Chinees...
Plaats reactie