mop

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

mop

Bericht door Blaster-boy »

omdat ik het moppen topic niet terugvond zet ik het hier even :)

er zijn een komkommer , een augurk en een penis.
zegt de komkommer: ja als ik mals en sappig ben dan snijden ze mij in schijfjes en eten ze mij op.
ja zegt die augurk: bij mij snijden ze mij dan ook in schijfjes en doen ze mij tussen een broodje.
zegt de penis: als ik mals en sappig ben , dan trekken ze een plastieke zak over mijne kop,steken ze mij in een donkere gang, rammen ze mij mijne kop tegen een muur tot ik ervan moet kotsen. en dan voel ik mij zo slecht dat ik maar mijn kop laat hangen.
:mrgreen:
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
arme penis toch :mrgreen:
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

whoehahahahahhaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :D :D :knikduim: :knikduim: :knikduim:
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

hahahah :applaus: :applaus:
taz22
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door taz22 »

ik had hem al wel eens eerder gehoord all1 dan met een banaan:P
opzoek naar mooie brommerquad
TOMOS TO KOOP