de stem artikel over quads
-
quadje
- Quadrunner

- Contacteer:
de stem artikel over quads
hey
ik zat ik de pauze
een krant te lezen en kwam een artikel tegen over quads
en in de bossen crossen
er werden ook namen genoemd
zoals RON RAPTOR
en nog wat namen
zijn er meer mensen die dit gelezen hebben
gr peter
ik zat ik de pauze
een krant te lezen en kwam een artikel tegen over quads
en in de bossen crossen
er werden ook namen genoemd
zoals RON RAPTOR
en nog wat namen
zijn er meer mensen die dit gelezen hebben
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
Quads, motors, auto's,..
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
quadje
- Quadrunner

- Contacteer:
nee
wou de krant mee nemen
maar iemand heeft het van mijn truck gejat
dus maar ze hadden het over mileu freaks enzo
dus ik hoop niet dat die mensen op hun teentjes getrapt zijn
want de mensen in mijn buurt vinden het al niet tof
dat ik op zon ding rij en kan al dat gezijk niet gebruiken
gr peter
wou de krant mee nemen
maar iemand heeft het van mijn truck gejat
dus maar ze hadden het over mileu freaks enzo
dus ik hoop niet dat die mensen op hun teentjes getrapt zijn
want de mensen in mijn buurt vinden het al niet tof
dat ik op zon ding rij en kan al dat gezijk niet gebruiken
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Quads, motors, auto's,..
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
als ik ga 'crossen' in het bos, doe ik dit wel niet
natuurlijk hang ik ook wel is op de gas.
maar als ik een paard zie leg ik men motor uit tot het beest ver genoeg is. als ik een fietser zie minder ik vaart, idem bij de wandelaar,
9op10mensen apprecieren dit en tonen dit dan. maar je hebt altijd zuurpruimen die lastig doen. overlaatst een oude boerrin die niet aan de kant wou gaan, ik mooi rustig achter blijven rijden (met men italbike dan nog en deze produceert nix van geluid), wou dat mens me daar even van men quad stampen.
dit mag dan weer wel? 
maar als ik een paard zie leg ik men motor uit tot het beest ver genoeg is. als ik een fietser zie minder ik vaart, idem bij de wandelaar,
9op10mensen apprecieren dit en tonen dit dan. maar je hebt altijd zuurpruimen die lastig doen. overlaatst een oude boerrin die niet aan de kant wou gaan, ik mooi rustig achter blijven rijden (met men italbike dan nog en deze produceert nix van geluid), wou dat mens me daar even van men quad stampen.
Dit is een reactie onder het artikel:
Voor een wandelaar wandel routes, een ruiter ruiterpaden, een fiets fietspaden, voor mountainbikes zijn er mountainbikeroutes. Misschien voor deze snelle jongens een paar in onbruik geraakte tankbanen van defensie ombouwen tot quad/crossbanen. En dan de boetes voor het wildrijden met een factor tien verhogen.
Mountainbiker - 29/06/07 - 12:34:55
Awel dat is een goed gedacht, we moeten toch ergens onze sport beoefenen? alle crossterreinen worden gesloten.
Voor een wandelaar wandel routes, een ruiter ruiterpaden, een fiets fietspaden, voor mountainbikes zijn er mountainbikeroutes. Misschien voor deze snelle jongens een paar in onbruik geraakte tankbanen van defensie ombouwen tot quad/crossbanen. En dan de boetes voor het wildrijden met een factor tien verhogen.
Mountainbiker - 29/06/07 - 12:34:55
Awel dat is een goed gedacht, we moeten toch ergens onze sport beoefenen? alle crossterreinen worden gesloten.
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
haha lulligOpticalNicolas schreef:als ik ga 'crossen' in het bos, doe ik dit wel nietnatuurlijk hang ik ook wel is op de gas.
9op10mensen apprecieren dit en tonen dit dan. maar je hebt altijd zuurpruimen die lastig doen. overlaatst een oude boerrin die niet aan de kant wou gaan, ik mooi rustig achter blijven rijden (met men italbike dan nog en deze produceert nix van geluid), wou dat mens me daar even van men quad stampen.dit mag dan weer wel?
ik maak dit ook vaak mee, dan rem ik heel erg af en schakel ik door dus dat hij bijna geen toeren maakt. je hebt erbij die dan wel netjes zwaaien ofzoiets maar had laatst dat er een stelletje mij er gewoon niet langs wou laten
probeer je netjes rustig en zonder teveel lawaai voorbij te rijden dan is het nog niet goed
probeer je netjes rustig en zonder teveel lawaai voorbij te rijden dan is het nog niet goed
ja heb ik ook al meegemaakt , ik reed rustig langs het kanaal , ik merk dat er een auto voor me zit , en opeens begint die midden de baan te rijden en kon ik niet anders dan er rustig achterblijven , ik was bang als ik rechts of links ging inhalen dat die mij van de baan ging rijden
, ge weet maar nooit met al die zotten achter het stuur ...

suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer
;), maar dan zonder sirene 
vandaag gelukkig niks aan de handBlaster 200 schreef:ik maak dit ook vaak mee, dan rem ik heel erg af en schakel ik door dus dat hij bijna geen toeren maakt. je hebt erbij die dan wel netjes zwaaien ofzoiets maar had laatst dat er een stelletje mij er gewoon niet langs wou laten![]()
(behalve als je geen bezine meer hebt
2017 raptor 700 SE
Tsjaah, wat zal ik zeggenbanshee rijder #222 schreef:vandaag gelukkig niks aan de handBlaster 200 schreef:ik maak dit ook vaak mee, dan rem ik heel erg af en schakel ik door dus dat hij bijna geen toeren maakt. je hebt erbij die dan wel netjes zwaaien ofzoiets maar had laatst dat er een stelletje mij er gewoon niet langs wou laten![]()
probeer je netjes rustig en zonder teveel lawaai voorbij te rijden dan is het nog niet goed![]()
(behalve als je geen bezine meer hebt)
altijd handig he, zo'n VIERTAKT