achteras-huis yamaha banshee
-
- Toeschouwer
achteras-huis yamaha banshee
Hoi,
Zojuist de achteraslagers vervangen van een yamaha banshee. Het probleem is alleen dat het "huis" waarin de lagers zitten uitgesleten is. Op een of andere vage reden is waarschijnlijk de lager in z'n geheel gaan draaien waardoor het aluminium versleten is.
Kan iemand vertellen of er ook een soort overmaat lager bestaat?
Ik denk het niet. Kan iemand voor weinig zo "lagerhuis" leveren aan mij? Dus dat ding wat aan de achteras vast zit en waardoor deachteras word gestoken...
Zojuist de achteraslagers vervangen van een yamaha banshee. Het probleem is alleen dat het "huis" waarin de lagers zitten uitgesleten is. Op een of andere vage reden is waarschijnlijk de lager in z'n geheel gaan draaien waardoor het aluminium versleten is.
Kan iemand vertellen of er ook een soort overmaat lager bestaat?
Ik denk het niet. Kan iemand voor weinig zo "lagerhuis" leveren aan mij? Dus dat ding wat aan de achteras vast zit en waardoor deachteras word gestoken...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
weet niet of het je intereseert.
maar op kapaza staat volledige achterbrug voor een banshee te koop, voor een belachelijke prijs. met alles erbij carrier(lagerhuis zoals jij bedoelt) brug zelf...
http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... nshee.html
dit is de link
maar op kapaza staat volledige achterbrug voor een banshee te koop, voor een belachelijke prijs. met alles erbij carrier(lagerhuis zoals jij bedoelt) brug zelf...
http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... nshee.html
dit is de link
-
- Toeschouwer
-
- Quad Expert
- Contacteer:
station_hendrik schreef:Belgie een beetje ver... kan ik met de bovenstaande achterbrug gewoon alles overzetten van een originele achterbrug. En is die brug langer of juist korter? Of hetzelfde qua lengte?
Of heb ik nog andere onderdelen nodig?
zou niet twijfelen voor dit te kopen als ik jou was,deze is compleet en moest je weten wat je bij yamaha gaat betalen enkel voor dat huis... je kan er ziek van worden.
denk dat deze brug ietsje langer is,maar zal verder niets moeten aanpassen.
greetz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
die achterbrug was denk ik 2" korter dan origineel, rijd heel anders, maar prettig om te crossen, en zeer makkelijk systeem om ketting aan te spannen (tov origineel )
huis kan je uitdraaien, en dan een bus draaien, die erin persen, en dan is het weer lijk nieuw, bus aan buitenzijde iets groter laten (mss een 0.02-0.05mm spanning, en de binnezijde te klein laten, dan nadat de bus geperst is, weer uitkotteren naar de originele maat.
huis kan je uitdraaien, en dan een bus draaien, die erin persen, en dan is het weer lijk nieuw, bus aan buitenzijde iets groter laten (mss een 0.02-0.05mm spanning, en de binnezijde te klein laten, dan nadat de bus geperst is, weer uitkotteren naar de originele maat.
Yamaha Banshee