wat denken jullie er van ?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

wat denken jullie er van ?

Bericht door zilladude »

dit is dus de zilla dat ik wil kopen , ik mag hem geen halen voor 2500€ , is hij da waard ? kent iemand die quad mss ? is het te vertrouwen enzo ... ?
als je er iets van weet, let me know ! :)

http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... _takt.html
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Onmiddelijk doen , niet twijfelen. Pracht quad! :knikduim:
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

vind het ook een pracht quad en voor een goede prijs vind ik ook

@ sebastien : die is te ver af + men broer wilt die kopen , dat is toch die van sharky geweest ? daar ging hij hem normaal van kopen maar dat is niet door gegaan

het blijkt dus een honda cr 500 motor te zijn die er in steekt , is dat ook goed ? , wel spijtig had liever een echte zilla blok gehad :( mja zal ook wel goed presteren zeker ?
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

vette bom man ! ik zou ook niet twijfelen en zeker niet voor dat geld ...
ziet er nog rete goed uit ! :duivel2:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Ja inderdaad deze is nog van sharky geweest. welk blok erin zit weet ik niet
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

die van kapaza is niet van sharky geweest, maar wel van iemand anders van het forum, die 2de in Nederland is wel van Sharky geweest.

2500 euro is niet veel, tel maar eens wat nieuwe kapjes kosten, poederlakken, lagers, dichtingen, ...
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

die van kapaza heeft een cr500 blok dus die zal ENORM trillen.

die van het forum is eerst van mij geweest ik heb hem gerestaureerd en toen aan sharky verkocht.
die quad heeft wel een orgineel echt lt500 blok
CustomCoatingsHelvoirt
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

persoonlijk zou ik kiezen voor die met Suzuki blok, ook al is de afstand groter.
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

maar die van sharky zijn geen papieren bij !
2-takt zal altijd het beste blijven :)
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

idd problaster ik wil papieren !
banshee power !

JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Quadzilla's bestaan niet met papieren, zijn nooit met papieren gemaakt, en je kan er geen papieren voor krijgen, tenzij via keuring als alleenstaandgeval of mits wat geluk TUV keuring.
Geloof me, ik heb alle instanties aangesproken om mijn zilla in te schrijven, en onder de 1500 euro heb je geen officiele papieren, en dat is enkel voor keuringen, dus exclusief alle materiaal om hem in orde te zetten.

Op kapaza staat dat hij bouwjaar '81 is, en dat kan ook niet, hij is van '88 of '89. De papieren die erbij zijn, zijn waarschijnlijk van een DR500 van 1981. Dus valse papieren.
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

JohnBeton schreef:Quadzilla's bestaan niet met papieren, zijn nooit met papieren gemaakt, en je kan er geen papieren voor krijgen, tenzij via keuring als alleenstaandgeval of mits wat geluk TUV keuring.
Geloof me, ik heb alle instanties aangesproken om mijn zilla in te schrijven, en onder de 1500 euro heb je geen officiele papieren, en dat is enkel voor keuringen, dus exclusief alle materiaal om hem in orde te zetten.

Op kapaza staat dat hij bouwjaar '81 is, en dat kan ook niet, hij is van '88 of '89. De papieren die erbij zijn, zijn waarschijnlijk van een DR500 van 1981. Dus valse papieren.
idd van een dr 500 maar dan moet ik gewoon het chasis nr. er uitslijpen en ander nr's in klopen en dan is dat in orde , het is tenslotte ook een honda blok dus ...
banshee power !

JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

ik denk zelfs dat op die papieren geen chassisnr gaat staan, voor voertuigen ouder dan een bepaald jaar staat dat niet op de papieren.
Maar daar ben ik niet zeker van.

Het valt allemaal te risceren, ik heb er ook al aan gedacht, maar 't is als je iets serieus aan de hand krijgt dat je wel problemen zal krijgen.
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

tis niet te bedoeling dat ik iets voor krijg he :p

kga dat nog allemaal zien hoor , als het niet echt naar men zin lijkt koop ik hem gewoon niet , zal zaterdag wel zien :)
banshee power !

Plaats reactie