uitlaat voor op yamaha blaster ?
-
- Quadfanaat
- Berichten: 56
- Lid geworden op: di 24 jul, 2007 12:57
- Locatie: belgie - limburg - msk
uitlaat voor op yamaha blaster ?
heey ik eb al een paar jaar mijn blaster en ik wou een uitlaat erop zetten ..
maar ik weet niet goed welke ..?
ik zou graag een hebben die mooie sound heeft ...
maar ik weet niet goed welke ..?
ik zou graag een hebben die mooie sound heeft ...
-
- Quadrider
- Berichten: 459
- Lid geworden op: do 12 jul, 2007 20:58
- Locatie: zonhoven
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
ik woon in Tongerlo , +- 10km van u af en ik heb nog een volledige VanHasselt uitlaat te koop voor €150 ..
is ook goed merk , denk hetzelfde als fmf en doma zullen zijn
is ook goed merk , denk hetzelfde als fmf en doma zullen zijn
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 160
- Lid geworden op: za 16 okt, 2004 10:47
- Locatie: oost-vl
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
denk dat Vyrena dat wel kan zeggen bij haar rijden er nog enkele met blastertjes mee en mss nog enkele anderen weet niet wie nog met blasters bezig is voor wedstrijden
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quad Expert
- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Berichten: 815
- Lid geworden op: ma 24 apr, 2006 18:37
- Locatie: op de buiten, West-Vlaanderen
-
- Quadfanaat
- Berichten: 56
- Lid geworden op: di 24 jul, 2007 12:57
- Locatie: belgie - limburg - msk
again
merci vr et advies allemaal ..
en ik ga ng es ff bedenken dan vr die pijp dan ...
ma kan je ook alleen demper nemen of ook beter om voorbocht erbij te neme?
en ik ga ng es ff bedenken dan vr die pijp dan ...
ma kan je ook alleen demper nemen of ook beter om voorbocht erbij te neme?
-
- Quad Expert
- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Wel de hele lijn nemen, anders heb je er niets aan. Voorbocht zit er niet op de voor sier
Heb in het hele prille begin met een Doma rondgekacheld, hij ging wel goed maar later toch een VH pijp gehad. Daarna toen het serieus voor de top 3 ging heb ik een FMF gehad. Ik had niet zo`n hoogtoerige pijp want ik wilde ook trekkracht onderin om met de starts en in de bochten goed weg te komen. Die VH presteerde ook wel goed maar de FMF vond ik toch echt wel de betere. Ligt er ook aan wat je fijn vind rijden. Sommige pijpen zijn pijpen voor in de hogere toeren en anderen meer allround. Ligt er ook aan hoe je de rest van je quad hebt afgesteld. Mn broertje had maar vermogen in een bepaalde toerental (hoog) en kon daar goed mee rijden terwijl ik dat echt flut vond. Mijn blaster kwam altijd godshard onderuit
Heb in het hele prille begin met een Doma rondgekacheld, hij ging wel goed maar later toch een VH pijp gehad. Daarna toen het serieus voor de top 3 ging heb ik een FMF gehad. Ik had niet zo`n hoogtoerige pijp want ik wilde ook trekkracht onderin om met de starts en in de bochten goed weg te komen. Die VH presteerde ook wel goed maar de FMF vond ik toch echt wel de betere. Ligt er ook aan wat je fijn vind rijden. Sommige pijpen zijn pijpen voor in de hogere toeren en anderen meer allround. Ligt er ook aan hoe je de rest van je quad hebt afgesteld. Mn broertje had maar vermogen in een bepaalde toerental (hoog) en kon daar goed mee rijden terwijl ik dat echt flut vond. Mijn blaster kwam altijd godshard onderuit