hallo,
ik ben nieuw hier op het forum
ik zou graag wat info willen hebben over de smc uro 50cc
wat voor blok hieronder zit en of die makkelijk op te voeren is
alvast bedankt gr ronald
Smc uro 50cc
-
ProBlaster
- Quadracer

- Contacteer:
ja maar op brommerquads heb ik nu al 2 verschillende blokjes gevonden.
de minareli horizontaal water gekoelde dingen zoals in een earox en ik heb een lucht geforceerde koeling gevonden. waar die lucht gekoelde van is zou ik persoonlijk niet weten (iemand wel)
gr
de minareli horizontaal water gekoelde dingen zoals in een earox en ik heb een lucht geforceerde koeling gevonden. waar die lucht gekoelde van is zou ik persoonlijk niet weten (iemand wel)
gr
opzoek naar mooie brommerquad
TOMOS TO KOOP
TOMOS TO KOOP
-
ProBlaster
- Quadracer

- Contacteer:
het is net de zelfste motor die watergekoeld wordt gebrijkt op yamaha aerox,beta ark cl en de luchtgekoelde op yamaha ovetto,beta ark ac
het is net de zelste motorblok maar gewoon ander cilinder .. van en luchtgekoelde maakt ge op 5 minuten en watergekoelde van
als ge hem toch gaat opfoken moet ge toch andere cilinder kopen dus kunt ge ne cl kopen
als ge hem koopt en ge gaat hem opfoken stuur me dan en pb hem nog veel nieuwe competitie onderdelen liggen
het is net de zelste motorblok maar gewoon ander cilinder .. van en luchtgekoelde maakt ge op 5 minuten en watergekoelde van
als ge hem toch gaat opfoken moet ge toch andere cilinder kopen dus kunt ge ne cl kopen
als ge hem koopt en ge gaat hem opfoken stuur me dan en pb hem nog veel nieuwe competitie onderdelen liggen
2-takt zal altijd het beste blijven