Quadverbod Amersfoort
Quadverbod Amersfoort
Ook nu weer een nieuw quadverbod in Amersfoort.. (terein naast de Ikea)
Naar een zeer lange tijd daar gereden te mogen hebben met O.A. Cross motors en Quads en Trikes
is het dan nu zover ook wij mogen hier niet meer rijden.
Dit alles heeft eigenlijks te maken met dat er oude autos in het spel kwamen die
bumpers deuren glas en veel plastic achter zich lieten
en niet mee genomen werden.
Momenteel worden er officiele waarschuwingen uitgedeeld en er zijn al een aantal quads in beslag genomen
Zeer jammer weer wandt voor een maandje of 2 terug reden wij er samen met politie op enduro's
niets aan de hand zelf zij wonden dit mooi en kwamen zo nu en dan een kijkje nemen of alles niet uit de hand liep
en is nooit gezeik geweest..
Maar dan weet een ieder dit weer...
Naar een zeer lange tijd daar gereden te mogen hebben met O.A. Cross motors en Quads en Trikes
is het dan nu zover ook wij mogen hier niet meer rijden.
Dit alles heeft eigenlijks te maken met dat er oude autos in het spel kwamen die
bumpers deuren glas en veel plastic achter zich lieten
en niet mee genomen werden.
Momenteel worden er officiele waarschuwingen uitgedeeld en er zijn al een aantal quads in beslag genomen
Zeer jammer weer wandt voor een maandje of 2 terug reden wij er samen met politie op enduro's
niets aan de hand zelf zij wonden dit mooi en kwamen zo nu en dan een kijkje nemen of alles niet uit de hand liep
en is nooit gezeik geweest..
Maar dan weet een ieder dit weer...
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Ik weet wel ruben waar wij nu momenteel rijden met de quad is wel toegestaan daar hebben ze ons eigenlijks zelf heen gestuurd de politie danruben schreef:ai ik woon in leusden (naast amersfoort), welke tereinen zijn er daar in de buurt nu nog wel ''quad legaal''?
omdat daar geen auto's komen kunnen zeggen hun dan en ze het niet voor ons willen verpesten ook waar we nu dan rijden zijn nog geen huizen of winkels dus geen over last
dus maar kijken hoelang we het daar weer volhouden
En waar is dat dan waar jullie momenteel rijden?Skippy79 schreef:Ik weet wel ruben waar wij nu momenteel rijden met de quad is wel toegestaan daar hebben ze ons eigenlijks zelf heen gestuurd de politie danruben schreef:ai ik woon in leusden (naast amersfoort), welke tereinen zijn er daar in de buurt nu nog wel ''quad legaal''?
omdat daar geen auto's komen kunnen zeggen hun dan en ze het niet voor ons willen verpesten ook waar we nu dan rijden zijn nog geen huizen of winkels dus geen over last
dus maar kijken hoelang we het daar weer volhouden
Hee waar is dat ergens? Kun je mij de coordinaten geven voor google earth?
Kees.
Toegevoegd na 5 minuten:
Ik vermoed 52.11.26
Kees.
Toegevoegd na 5 minuten:
Ik vermoed 52.11.26
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
nouja, zelfde is mij overkomen, ik ging altijd rijden op onbebouwde industriegrond, met veel heuvels en bochten enz, eerst is er zo een grote ope vlakte en derna een grote berg, kwam ik overlaatst aanrijde stond er plots een bord verboden toegang voor de berg , wss komt dit door jeeps die er in de regen komen rijden en diepe sporen achterlaten
nouja heb ik maar baanbandjes besteld om wat op straat te gaan rijden, want het mag hier nergens meer in de buurt (heusden-zolder, limburg, belgie)
nouja heb ik maar baanbandjes besteld om wat op straat te gaan rijden, want het mag hier nergens meer in de buurt (heusden-zolder, limburg, belgie)
-
- Pro Quadrider
ale weer een stuk minder om ons op uit te leven !
triestig !
triestig !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;