Afdingen bij aankoop
-
- Toeschouwer
Afdingen bij aankoop
Ik had eens een klein vraagske...
Heb mij in maart een Goes 220 gekocht bij de Quadcentrale in Kortessem. Niks op aan te merken, maar het quadvirus beet enorm hard en wou snel meer . Dus vorige maand (op jullie aanraden toch wel ) een Raptor 700 SE gekocht. Ook weer bij Quadcentrale. Mooi prijs gehad voor de Goes + extra korting op de accesoires. Dus ook weer goede deal gedaan.
Nu, mijn roommate rijdt er ook ontzettend graag mee en hij twijfelt nu om er zelf eentje te kopen (geen SE maar een gewone Raptor 700). We zouden dan weer bij Quadcentrale gaan omdat ik die mens toch al beetje ken en de service is er wel ok... Maar kan je bij aankoop van een Quad eigenlijk ook afdingen net zoals bij een auto aankoop? Dus vragen naar 7 of 8% korting op de normaalprijs?
Heb dat eigenlijk geen ene keer gedaan omdat ik dacht dat dit enkel bij auto's geldig was, maar nu ben ik wel benieuwd... Dat zou voor hem ook een deel twijfels wegnemen bij de aankoop omdat het bedrag dan tenslotte toch een stuk minder is hé!
Wat denken jullie dervan
Heb mij in maart een Goes 220 gekocht bij de Quadcentrale in Kortessem. Niks op aan te merken, maar het quadvirus beet enorm hard en wou snel meer . Dus vorige maand (op jullie aanraden toch wel ) een Raptor 700 SE gekocht. Ook weer bij Quadcentrale. Mooi prijs gehad voor de Goes + extra korting op de accesoires. Dus ook weer goede deal gedaan.
Nu, mijn roommate rijdt er ook ontzettend graag mee en hij twijfelt nu om er zelf eentje te kopen (geen SE maar een gewone Raptor 700). We zouden dan weer bij Quadcentrale gaan omdat ik die mens toch al beetje ken en de service is er wel ok... Maar kan je bij aankoop van een Quad eigenlijk ook afdingen net zoals bij een auto aankoop? Dus vragen naar 7 of 8% korting op de normaalprijs?
Heb dat eigenlijk geen ene keer gedaan omdat ik dacht dat dit enkel bij auto's geldig was, maar nu ben ik wel benieuwd... Dat zou voor hem ook een deel twijfels wegnemen bij de aankoop omdat het bedrag dan tenslotte toch een stuk minder is hé!
Wat denken jullie dervan
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Pro Quadrider
als je daar al 2 quad's gekocht heb en dus nog een 3de gaat kopen denk ik wel dat hij er iets van af doet of wat leuke optie'sgeeft
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Karl, jij hebt wel vrij goeie zaak gedaan. Marges op quad zijn niet te vergelijken met die van auto's, soms houdt dealer er minder dan 500 € aan over maar altijd proberen waard.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
idd, op de "merken" zit niet veel meer dan 500€ marge (btw moet er dan nog uit,blabla )No Limit YFZ schreef:Karl, jij hebt wel vrij goeie zaak gedaan. Marges op quad zijn niet te vergelijken met die van auto's, soms houdt dealer er minder dan 500 € aan over maar altijd proberen waard.
vraag nerfbars of een Trailtech..
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quad Master
wie niet waagt die niet wint.
Er is maar één manier om der achter te komen.
Als je het goed aanpakt lukt het wel.
Er is maar één manier om der achter te komen.
Als je het goed aanpakt lukt het wel.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Bartie schreef:Prijzen zijn daar ook 5 a 10 % duurderTommy22 schreef:Bij quadcentrale weet ik het nu niet, maar als je bv bij een officiele suzuki verdeler koop krijg je normaal tussen de 5 en de 10% korting afhankelijk van het model.
ik heb mijn kawa 7000 betaald bij quadcentrale en bij de officiele dealer moest ik 8500 betalen!