mijn Z400
Geplaatst: do 13 sep, 2007 11:05
				
				Voila zal ik mijn Z400 hier ook maar eens plaatsen,
is wel eerder een zeer rustig aan projectje maar ik kom er wel 
 
bij aankoop zag de quad er zo uit (afgehaald op 16-06-06)

spiegels, nerfbars eraf en nieuwere en ook betere erop en eronder.
alsook mijn veerhoezen erop
griphandvatjes erop

volgende stap was polisport handbeschermers, een K&N luchtfilter en een ander bumpertje
onmiddellijk gevolgd door mijn spoorverbreders en mijn witte ATX velgen toen nog met hoogprofiel innova baanbanden.


en natuurlijk dan mijn carbon covers

mijn vapor 
 

dan mijn laagprofieltjes erop gezet,

vanvoor heb ik gekozen voor de MAXXIS goldspeed 165/70/10
vanachter voor Maxxis Spearz 255/40/10
natuurlijk horen bij laagprofieltjes ook andere tandwielen
uiteindelijk steekt er nu 15 - 35 op
en heb ik een test gedaan, eerst de snelheidsmeters opgezocht hier in de buurt om te kijken of mijn Vapor wel juist aangeeft,
telkens was de snelheid op het bord gelijk met de snelheid op de Vapor dus ik mag stellen dat de wiel omtrek bij mij kloptn mijn Vapor juist aangeeft.
-----------wielomtrek had ik gemeten door streepje op band en grond te zetten en bij het wiel 1 ronde te draaien nieuw streepje op de grond te zetten en de afstand tussen de streepjes op de grond te meten-------
ik rij nu dus rond met tandwiel verhouding 15 - 35 met mijn Spearz baanbanden 255/40-10
mijn snelheid bij 8000 toeren is nu 115 Km/h.
met tandwiel verhouding 14 - 35 was dit 108 Km/h met mijn Spearz (bij 8000 tr)
en met tandwiel verhouding 14 - 40 was dit rond de 95 Km/h met mijn Spearz (bij 8000 tr)
  en dan mijn laatste aanwinst was mijn motoralarm
   en dan mijn laatste aanwinst was mijn motoralarm  
 
volia, nu dus wachten op het volgende onderdeel 
   .
 .
op het onverwacht nog een billet stukje erop geplaatst, een oliefilter deksel en moet zeggen dat smaakt naar meer, maar ik heb ook nog andere plannen die eerst zullen gebeuren 
 

voila hier reeds mijn billet stukken die ik nog besteld had



vervolgens mijn bodemplaat en a-arm bescherming


mijn verlaginsveren





en mijn ledlicht


led licht is reeds kapot en origineel staat er terug op, voor mij even geen ledlicht meer 
 
volgende update => frame guards van AXP-racing

nieuw carbon laag stuur met nieuwe LTZ handvaten en 2 nieuwe stuurspiegels


en mijn Demper natuurlijk

volgende stap is mijn prestaties eens aanpakken 
 
mikuni TM40

HOT CAMS stage 2

en mijn athena big bore 434cc

  
   
   
 
mijn IMS tank van 15 liter

Grtz
			is wel eerder een zeer rustig aan projectje maar ik kom er wel
 
 bij aankoop zag de quad er zo uit (afgehaald op 16-06-06)

spiegels, nerfbars eraf en nieuwere en ook betere erop en eronder.
alsook mijn veerhoezen erop
griphandvatjes erop

volgende stap was polisport handbeschermers, een K&N luchtfilter en een ander bumpertje
onmiddellijk gevolgd door mijn spoorverbreders en mijn witte ATX velgen toen nog met hoogprofiel innova baanbanden.


en natuurlijk dan mijn carbon covers

mijn vapor
 
 
dan mijn laagprofieltjes erop gezet,

vanvoor heb ik gekozen voor de MAXXIS goldspeed 165/70/10
vanachter voor Maxxis Spearz 255/40/10
natuurlijk horen bij laagprofieltjes ook andere tandwielen
uiteindelijk steekt er nu 15 - 35 op
en heb ik een test gedaan, eerst de snelheidsmeters opgezocht hier in de buurt om te kijken of mijn Vapor wel juist aangeeft,
telkens was de snelheid op het bord gelijk met de snelheid op de Vapor dus ik mag stellen dat de wiel omtrek bij mij kloptn mijn Vapor juist aangeeft.
-----------wielomtrek had ik gemeten door streepje op band en grond te zetten en bij het wiel 1 ronde te draaien nieuw streepje op de grond te zetten en de afstand tussen de streepjes op de grond te meten-------
ik rij nu dus rond met tandwiel verhouding 15 - 35 met mijn Spearz baanbanden 255/40-10
mijn snelheid bij 8000 toeren is nu 115 Km/h.
met tandwiel verhouding 14 - 35 was dit 108 Km/h met mijn Spearz (bij 8000 tr)
en met tandwiel verhouding 14 - 40 was dit rond de 95 Km/h met mijn Spearz (bij 8000 tr)
 en dan mijn laatste aanwinst was mijn motoralarm
   en dan mijn laatste aanwinst was mijn motoralarm  
 volia, nu dus wachten op het volgende onderdeel
 
   .
 .op het onverwacht nog een billet stukje erop geplaatst, een oliefilter deksel en moet zeggen dat smaakt naar meer, maar ik heb ook nog andere plannen die eerst zullen gebeuren
 
 
voila hier reeds mijn billet stukken die ik nog besteld had



vervolgens mijn bodemplaat en a-arm bescherming


mijn verlaginsveren





en mijn ledlicht


led licht is reeds kapot en origineel staat er terug op, voor mij even geen ledlicht meer
 
 volgende update => frame guards van AXP-racing

nieuw carbon laag stuur met nieuwe LTZ handvaten en 2 nieuwe stuurspiegels


en mijn Demper natuurlijk

volgende stap is mijn prestaties eens aanpakken
 
 mikuni TM40

HOT CAMS stage 2

en mijn athena big bore 434cc

 
   
   
 mijn IMS tank van 15 liter

Grtz
 
   
   ge zijt goed bezig maat
  ge zijt goed bezig maat 


 werk
   werk  