mijn Z400
Geplaatst: do 13 sep, 2007 11:05
Voila zal ik mijn Z400 hier ook maar eens plaatsen,
is wel eerder een zeer rustig aan projectje maar ik kom er wel
bij aankoop zag de quad er zo uit (afgehaald op 16-06-06)
spiegels, nerfbars eraf en nieuwere en ook betere erop en eronder.
alsook mijn veerhoezen erop
griphandvatjes erop
volgende stap was polisport handbeschermers, een K&N luchtfilter en een ander bumpertje
onmiddellijk gevolgd door mijn spoorverbreders en mijn witte ATX velgen toen nog met hoogprofiel innova baanbanden.
en natuurlijk dan mijn carbon covers
mijn vapor
dan mijn laagprofieltjes erop gezet,
vanvoor heb ik gekozen voor de MAXXIS goldspeed 165/70/10
vanachter voor Maxxis Spearz 255/40/10
natuurlijk horen bij laagprofieltjes ook andere tandwielen
uiteindelijk steekt er nu 15 - 35 op
en heb ik een test gedaan, eerst de snelheidsmeters opgezocht hier in de buurt om te kijken of mijn Vapor wel juist aangeeft,
telkens was de snelheid op het bord gelijk met de snelheid op de Vapor dus ik mag stellen dat de wiel omtrek bij mij kloptn mijn Vapor juist aangeeft.
-----------wielomtrek had ik gemeten door streepje op band en grond te zetten en bij het wiel 1 ronde te draaien nieuw streepje op de grond te zetten en de afstand tussen de streepjes op de grond te meten-------
ik rij nu dus rond met tandwiel verhouding 15 - 35 met mijn Spearz baanbanden 255/40-10
mijn snelheid bij 8000 toeren is nu 115 Km/h.
met tandwiel verhouding 14 - 35 was dit 108 Km/h met mijn Spearz (bij 8000 tr)
en met tandwiel verhouding 14 - 40 was dit rond de 95 Km/h met mijn Spearz (bij 8000 tr)
en dan mijn laatste aanwinst was mijn motoralarm
volia, nu dus wachten op het volgende onderdeel .
op het onverwacht nog een billet stukje erop geplaatst, een oliefilter deksel en moet zeggen dat smaakt naar meer, maar ik heb ook nog andere plannen die eerst zullen gebeuren
voila hier reeds mijn billet stukken die ik nog besteld had
vervolgens mijn bodemplaat en a-arm bescherming
mijn verlaginsveren
en mijn ledlicht
led licht is reeds kapot en origineel staat er terug op, voor mij even geen ledlicht meer
volgende update => frame guards van AXP-racing
nieuw carbon laag stuur met nieuwe LTZ handvaten en 2 nieuwe stuurspiegels
en mijn Demper natuurlijk
volgende stap is mijn prestaties eens aanpakken
mikuni TM40
HOT CAMS stage 2
en mijn athena big bore 434cc
mijn IMS tank van 15 liter
Grtz
is wel eerder een zeer rustig aan projectje maar ik kom er wel
bij aankoop zag de quad er zo uit (afgehaald op 16-06-06)
spiegels, nerfbars eraf en nieuwere en ook betere erop en eronder.
alsook mijn veerhoezen erop
griphandvatjes erop
volgende stap was polisport handbeschermers, een K&N luchtfilter en een ander bumpertje
onmiddellijk gevolgd door mijn spoorverbreders en mijn witte ATX velgen toen nog met hoogprofiel innova baanbanden.
en natuurlijk dan mijn carbon covers
mijn vapor
dan mijn laagprofieltjes erop gezet,
vanvoor heb ik gekozen voor de MAXXIS goldspeed 165/70/10
vanachter voor Maxxis Spearz 255/40/10
natuurlijk horen bij laagprofieltjes ook andere tandwielen
uiteindelijk steekt er nu 15 - 35 op
en heb ik een test gedaan, eerst de snelheidsmeters opgezocht hier in de buurt om te kijken of mijn Vapor wel juist aangeeft,
telkens was de snelheid op het bord gelijk met de snelheid op de Vapor dus ik mag stellen dat de wiel omtrek bij mij kloptn mijn Vapor juist aangeeft.
-----------wielomtrek had ik gemeten door streepje op band en grond te zetten en bij het wiel 1 ronde te draaien nieuw streepje op de grond te zetten en de afstand tussen de streepjes op de grond te meten-------
ik rij nu dus rond met tandwiel verhouding 15 - 35 met mijn Spearz baanbanden 255/40-10
mijn snelheid bij 8000 toeren is nu 115 Km/h.
met tandwiel verhouding 14 - 35 was dit 108 Km/h met mijn Spearz (bij 8000 tr)
en met tandwiel verhouding 14 - 40 was dit rond de 95 Km/h met mijn Spearz (bij 8000 tr)
en dan mijn laatste aanwinst was mijn motoralarm
volia, nu dus wachten op het volgende onderdeel .
op het onverwacht nog een billet stukje erop geplaatst, een oliefilter deksel en moet zeggen dat smaakt naar meer, maar ik heb ook nog andere plannen die eerst zullen gebeuren
voila hier reeds mijn billet stukken die ik nog besteld had
vervolgens mijn bodemplaat en a-arm bescherming
mijn verlaginsveren
en mijn ledlicht
led licht is reeds kapot en origineel staat er terug op, voor mij even geen ledlicht meer
volgende update => frame guards van AXP-racing
nieuw carbon laag stuur met nieuwe LTZ handvaten en 2 nieuwe stuurspiegels
en mijn Demper natuurlijk
volgende stap is mijn prestaties eens aanpakken
mikuni TM40
HOT CAMS stage 2
en mijn athena big bore 434cc
mijn IMS tank van 15 liter
Grtz