scooterbanden hoe rijd dat
scooterbanden hoe rijd dat
scooterbanden hoe rijd dat op de baan
met nat weer en droog weer
en met bochten werk
ik rij met en raptor 700
met nat weer en droog weer
en met bochten werk
ik rij met en raptor 700
heey,ik heb ook pas scooterbanden liggen was toch hennig aanpassen op de baan,zeker als het nat is glijd de quad wel wat (bij mij toch)
bij droog weer gaat het goed alleen als je wilt draaien zoals je gewoon zijt moet je oppassen dan kan het zijn dat je uw hennig verschrik,de banden zoeken ook zijn sporen altijd op de baan.
maar voor de rest is het toch fijn rijden met scooterbanden en als je in een gat rijd,ik krijg persoonlijk niet zo harde schokken.grtzzz
bij droog weer gaat het goed alleen als je wilt draaien zoals je gewoon zijt moet je oppassen dan kan het zijn dat je uw hennig verschrik,de banden zoeken ook zijn sporen altijd op de baan.
maar voor de rest is het toch fijn rijden met scooterbanden en als je in een gat rijd,ik krijg persoonlijk niet zo harde schokken.grtzzz
-
- Quadracer
het is fijn om met scooterbanden te rijden ben er zeer tevreden van alleen ga ik de volgende inplaats van 90 hoog 70 hoog nemen. Op nat wegdek moetinderdaad een beetje opletten en ze zoeken ook spoor maar dan moet je de velgen eens laten uitbalanceren en de quad eens uitlijnen het zaldan een pak minder zijn.
greets Jelle
greets Jelle
raptor 660 power
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
maxxis scooterbanden
mijn scoortebanden rijden super ! slijten wel sneller dan een gewone band omdat er maar 'n kleiner oppervlak de straat raakt ...maar ze zijn dan ook weer goedkoper in aankoop.. ik rij er zelfs soms mee ofroad als het droog is , gaat perfect !
yoo
yoo
rap, rapper, raptor...
Re: maxxis scooterbanden
Ik vind juist dat de mijne niet snel slijten.Rob X schreef:mijn scoortebanden rijden super ! slijten wel sneller dan een gewone band omdat er maar 'n kleiner oppervlak de straat raakt ...maar ze zijn dan ook weer goedkoper in aankoop.. ik rij er zelfs soms mee ofroad als het droog is , gaat perfect !
yoo
Als ge ziet hoe daar soms mee door de bochten gescheurd wordt.
Greetz,
D.