op een blaster is het zoiezo fijner om banden met een kleine omtrek te hebben ivm stabiliteit.
om te voorkomen dat je quad voor omhoog komt zul je voor jezelf de beste zit houding moeten zoeken.
dus wat meer naar voor of meer rechtop gaan zitten.
dat zal al veel verschil maken
[quote="yamaha tri-z"]op een blaster is het zoiezo fijner om banden met een kleine omtrek te hebben ivm stabiliteit.
om te voorkomen dat je quad voor omhoog komt zul je voor jezelf de beste zit houding moeten zoeken.
dus wat meer naar voor of meer rechtop gaan zitten.
dat zal al veel verschil maken[/quote]
nee jij begrijpt het verkeerd op de zij kant trek ik die en andere quads driften heel erg veel
en een maat van mij zegt dat mijn banden te breed zijn en daardoor te veel grip hebben
(en welke foto link moet ik hebbe ik kan dat hier nergens vinden)
hoe breder de quad, hoe meer stabiliteit(dus ook als je brede banden hebt).
Heb je vanvoor en vanachter ook al verbreed(spoorverbreders)?
zoja, dan doe je iets verkeerd in de bochten want ik heb dit probleem niet.
tieske ik zouw zeggen pak innova die hebben er wel genoeg en niet zoo duur ik heb innova voor en achter en achter heb ik power gear en voren speed gear erg te vreden en is niet te duur dan maxxis
he tieske,vraagje.op welke crossbaan rij je ergens.toevallig op de van de peelrijders in leveroy/nederweert?
daar rijden wij ook met een paar quads.zoja,als je op deze baan rijd(lid bent van de club) kan het zijn dat je snel op 2 wielen door de bocht gaat.dit vanwege de sporen van de motoren en zijspannen.smalle (achter)banden bieden hier een uitkomst.rij er zelf ook mee en heb er minder last van.
MVG fastrogeke
[quote="fastrogeke"]he tieske,vraagje.op welke crossbaan rij je ergens.toevallig op de van de peelrijders in leveroy/nederweert?
daar rijden wij ook met een paar quads.zoja,als je op deze baan rijd(lid bent van de club) kan het zijn dat je snel op 2 wielen door de bocht gaat.dit vanwege de sporen van de motoren en zijspannen.smalle (achter)banden bieden hier een uitkomst.rij er zelf ook mee en heb er minder last van.
MVG fastrogeke[/quote]
ja ik rij in leveroy
en daar zag ik dat die ander quads smalle banden hadden
met wat rij jij dan kan je mij eens tips geven als ik ook daar ben
ben jij dan misschien die persoon met die blaster met die reiger vering?ik rij daar met die witten YFZ.en tips kan ik en de rest je altijd geven.
MVG fastrogeke
[quote="fastrogeke"]ben jij dan misschien die persoon met die blaster met die reiger vering?ik rij daar met die witten YFZ.en tips kan ik en de rest je altijd geven.
MVG fastrogeke[/quote]
heb jij afgelopen woensdag middag gereden zoja dan was ik degene die jou (witte yamaha y?) kwam bewonderen
en ik reed zelf op een zwart met rode blaster (met reigers ja)