goed voor lul
Geplaatst: zo 21 okt, 2007 11:31
Dit weekend zouden we op onze trainings locatie in lichtenvoorde mogen trainen van half 10 smorgens tot 5 uur smiddags.
Normaal is dat niet aan de orde maar omdat er ONK verreden werd was het toegestaan voor 2 dagen.
Zo kwamen we dus zaterdag ochtend aan bij MACL om te beginnen met trainen.
Het eerste probleem was dat mijn quad niet wou starten omdat het de nacht van vrijdag -5 gevroren had volgens het weerbericht.
Toen kwam ik er achter dat mijn olie peil veeeel te laag stond wat naderhand te weiten was aan het feit dat mijn quad een week rechtop in m'n garage gestaan had waardoor alle olie achter in m'n blok zat.
Nu kon ik dan eindelijk gaan rijden.
Quad goed warm laten lopen en wat rond getuft waarna ik wou kijken wat mijn veren deden nu ze gerevalved waren.
Dit doe ik regelmatig door rustig naar de top van de ramp te rijden en de quad weer achteruit terug te laten lopen.
Enkel deze keer reed ik IETS te hard waardoor ik met mijn voorwielen over de bovenste rand van de ramp schoot.
Remmen ging niet meer want alle 4 de wielen hingen in los van de ramp.
De quad balanceerde dus in feite op de skidplate.
Toen ik door kreeg dat hij verder en verder voor over tuimelende heb ik moeten springen.
Van 3 meter hoog op m'n stuitje op de klinkers gevallen en de quad volgde al snel.
Schade aan mezelf blijft bij een pijnlijke rug en enkel.
De quad echter heeft een afgebroken balljoint, baja velg is helemaal krom en ook de stuurstang en koppelingshendel zijn krom.
Goed voor lul gestaan dus aangezien er een goeje 700 man stond te kijken.
Maar ik heb er wel enorm om kunnen lachen.
Fotos van de schade aan m'n quad volgen nog.
Normaal is dat niet aan de orde maar omdat er ONK verreden werd was het toegestaan voor 2 dagen.
Zo kwamen we dus zaterdag ochtend aan bij MACL om te beginnen met trainen.
Het eerste probleem was dat mijn quad niet wou starten omdat het de nacht van vrijdag -5 gevroren had volgens het weerbericht.
Toen kwam ik er achter dat mijn olie peil veeeel te laag stond wat naderhand te weiten was aan het feit dat mijn quad een week rechtop in m'n garage gestaan had waardoor alle olie achter in m'n blok zat.
Nu kon ik dan eindelijk gaan rijden.
Quad goed warm laten lopen en wat rond getuft waarna ik wou kijken wat mijn veren deden nu ze gerevalved waren.
Dit doe ik regelmatig door rustig naar de top van de ramp te rijden en de quad weer achteruit terug te laten lopen.
Enkel deze keer reed ik IETS te hard waardoor ik met mijn voorwielen over de bovenste rand van de ramp schoot.
Remmen ging niet meer want alle 4 de wielen hingen in los van de ramp.
De quad balanceerde dus in feite op de skidplate.
Toen ik door kreeg dat hij verder en verder voor over tuimelende heb ik moeten springen.
Van 3 meter hoog op m'n stuitje op de klinkers gevallen en de quad volgde al snel.
Schade aan mezelf blijft bij een pijnlijke rug en enkel.
De quad echter heeft een afgebroken balljoint, baja velg is helemaal krom en ook de stuurstang en koppelingshendel zijn krom.
Goed voor lul gestaan dus aangezien er een goeje 700 man stond te kijken.
Maar ik heb er wel enorm om kunnen lachen.
Fotos van de schade aan m'n quad volgen nog.