full fp ... ? sputteren ?
-
beamer320
- Quadrider

full fp ... ? sputteren ?
heb sinds gistere de voorbocht ok gekocht
heb nu een full fp ...
nu als je in zen 5de rijd en in hoge toeren
begint hij te sputtere ...
moet hier nu een andere sproeier in of niet ? ...
sommige beweren van wel en sommige van niet ... of moet ik een andere cdi kopen ?
btw : tis voor een ltz 400
(en ja ik heb al gesearch maar de de meeste mensen hebbe nog tal van andere ondele , en open luchtfilters enal ... mijne is volledige origeenel op uitlaat na enkvind geene origeneele met het zelfde probleem , alleen getunede ... )
heb nu een full fp ...
nu als je in zen 5de rijd en in hoge toeren
begint hij te sputtere ...
moet hier nu een andere sproeier in of niet ? ...
sommige beweren van wel en sommige van niet ... of moet ik een andere cdi kopen ?
btw : tis voor een ltz 400
(en ja ik heb al gesearch maar de de meeste mensen hebbe nog tal van andere ondele , en open luchtfilters enal ... mijne is volledige origeenel op uitlaat na enkvind geene origeneele met het zelfde probleem , alleen getunede ... )
-
zilladude
- Pro Quadrider

je kan je best een dyno jet kit kpen , kost niet zo veel en daar is alles bij en het staat allemaal in het bijhorende boekje
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
kost 70 euro en =Een Dynojet (carburatiekit) is bedoeld om motoren een betere 'ademhaling' te geven in alle toerentalgebieden. De carburatiekit zorgt ervoor dat er een optimale lucht-brandstof-verhouding verkregen wordt voor de motor. Hierdoor wordt de quad over het gehele toerengebied sterker en soepeler, zonder dat dit samen hoeft te gaan met een hoger brandstofverbruik. De dynojet kit is ontworpen om de bestaande carburatie afstellingen te verbeteren, dit resulteert in een hoger koppel en meer vermogen. De carburatie van de quads van tegenwoordig moeten aan milieu eisen voldoen waardoor deze bij bepaalde toeren kan gaan dippen. Om de originele instellingen te wijzigen maken we gebruik van de dynojet kit, deze bestaat uit gasnaalden, hoofdsproeiers en soms gasschuifveren.
Stage 1 :
Bij een stage 1 kit maken we gebruik van het standaard luchtfilterhuis met deksel en een origineel luchtfilter of een vervangingsfilter met een open sport uitlaat. De stage 1 kit is ontworpen voor een soepeler rijgedrag en reactie op het gas. De vermogens winst van deze kit bedraagt ongeveer 5%.
Stage 2 :
Bij een stage 2 kit maken we gebruik van een aangepast luchtfilterhuis (zonder luchfilterdeksel) samen met een K&N of twin air filter voor de ideale luchtdoorlaat, en een open sport uitlaat. De vermogenswinst van stage 2 kit bedraagt ongeveer 8%.

Stage 1 :
Bij een stage 1 kit maken we gebruik van het standaard luchtfilterhuis met deksel en een origineel luchtfilter of een vervangingsfilter met een open sport uitlaat. De stage 1 kit is ontworpen voor een soepeler rijgedrag en reactie op het gas. De vermogens winst van deze kit bedraagt ongeveer 5%.
Stage 2 :
Bij een stage 2 kit maken we gebruik van een aangepast luchtfilterhuis (zonder luchfilterdeksel) samen met een K&N of twin air filter voor de ideale luchtdoorlaat, en een open sport uitlaat. De vermogenswinst van stage 2 kit bedraagt ongeveer 8%.
-
beamer320
- Quadrider

en die 70 € is dat voor de stage 1 of de 2? kosten ze evenveel dan ga ik direk voor 2 met een twin air ofzo ...L crosser schreef:kost 70 euro en =Een Dynojet (carburatiekit) is bedoeld om motoren een betere 'ademhaling' te geven in alle toerentalgebieden. De carburatiekit zorgt ervoor dat er een optimale lucht-brandstof-verhouding verkregen wordt voor de motor. Hierdoor wordt de quad over het gehele toerengebied sterker en soepeler, zonder dat dit samen hoeft te gaan met een hoger brandstofverbruik. De dynojet kit is ontworpen om de bestaande carburatie afstellingen te verbeteren, dit resulteert in een hoger koppel en meer vermogen. De carburatie van de quads van tegenwoordig moeten aan milieu eisen voldoen waardoor deze bij bepaalde toeren kan gaan dippen. Om de originele instellingen te wijzigen maken we gebruik van de dynojet kit, deze bestaat uit gasnaalden, hoofdsproeiers en soms gasschuifveren.
Stage 1 :
Stage 2 :
maar toen ik bedoelde wat dit inhoude
zijn dit sproeiers en andere gasnaalden ofzo ? of wat is het juist wa je koopt dan ..
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
bij mij waren deze alletwee in elkaar, is gewoon 'handleiding' voor stage 1en voor stage 2.
dit is goed, maar vanaf je egt begint te tune zoals, nokkenasen, hogdrukzuiger, stroker crank... ben je met deze kit nix meer, maar voor luchtfilter en uitlaat doet deze zijn werk perfect.
of je vraagt aan iemand die zelfde mods heeft als jou welke sproeier hij zitten heeft dan kost dit je 3-4euro voor een sproeiertje.
dit is goed, maar vanaf je egt begint te tune zoals, nokkenasen, hogdrukzuiger, stroker crank... ben je met deze kit nix meer, maar voor luchtfilter en uitlaat doet deze zijn werk perfect.
of je vraagt aan iemand die zelfde mods heeft als jou welke sproeier hij zitten heeft dan kost dit je 3-4euro voor een sproeiertje.
-
beamer320
- Quadrider

oke dan ga ik gewoon een kit kopen en fix em stage 2OpticalNicolas schreef:bij mij waren deze alletwee in elkaar, is gewoon 'handleiding' voor stage 1en voor stage 2.
thx allemaal