Pagina 1 van 1

Uitlaat / K&N / Jetkit

Geplaatst: do 13 dec, 2007 12:01
door TeeJay
Ik dacht aan de volgende combinatie op oem motor :

WRP Uitlaat complete lijn Yamaha 660 Raptor.
K&N luchtfilter met het dekseltje open + Jetkit.

Zal ik het vermogenverschil sterk voelen?
Hoe zit het met geluid ( Ik heb buren enzo )?

Geplaatst: do 13 dec, 2007 17:43
door DaZoe
dacht dat die wrp uitlaten voor de moment goedkoper zijn bij Quadfun , www.quadfun.be
gisteren mailtje van gehad .

Zou maar erg zijn moest je dat verschil niet voelen hé :D

Geplaatst: do 13 dec, 2007 19:20
door No Limit W-tec

Geplaatst: do 13 dec, 2007 19:39
door TeeJay
DaZoe schreef:dacht dat die wrp uitlaten voor de moment goedkoper zijn bij Quadfun , www.quadfun.be
gisteren mailtje van gehad .

Zou maar erg zijn moest je dat verschil niet voelen hé :D
Da's een overduidelijke ja :duimhoog:
Die engine mod ga ik ook nog doen, maandag ofzo.

Ik heb dyno resultaten bekeken en het maakt toch serieus verschil qua
vermogen. 100mm breder vanachter, 110MM A-Arms, alu - voorvelgen,
spearz bandenset & een kleine paintjob :yummie: Weekendwerk :tongduim:

Foto's volgen...

Geplaatst: za 15 dec, 2007 11:11
door ericyfz
DaZoe schreef:dacht dat die wrp uitlaten voor de moment goedkoper zijn bij Quadfun , www.quadfun.be
gisteren mailtje van gehad .

Zou maar erg zijn moest je dat verschil niet voelen hé :D

iemand ervaring met de andere uitlaten van quadfun?

Geplaatst: za 29 dec, 2007 01:49
door TeeJay
Yep, die gaan goe :) Teveel kabaal maar de throttle response is beter.
Maar als je 146/148 in uw carbu's steekt moede toch luchtfilterdekselke
wa gaatjes boren, Slechts een aantal dagen het verschil gemerkt want de
paintjob duurt nogal lang. Maar ik voelde 'm wel harder optrekken :crosser:

Behalve de motor ligt alles nu uiteen, teveel ander werk & tis toch kou buiten.

Geplaatst: za 29 dec, 2007 16:43
door Mitchell
146-148 met een andere uitlaat en filter lijkt me een beetje te klein.

Ik had met andere uitlaat en filter en deksel eraf 160-165 en was het mengsel gemeten op de bank.