Pagina 1 van 2

Akrapovic uitlaat

Geplaatst: ma 24 dec, 2007 09:11
door Moorverken
Ik heb enkele weken terug een complete lijn van Akrapovic en een dynokit laten plaatsen. Ondertussen heb ik al verschillende malen tegen een andere Raptor 350 (met originele uitlaat) gereden. Helaas merk ik geen verschil. :( De quads trekken gelijk op.
Mijn portefeuille is een stuk lichter, mijn quad maakt een immens lawaai en ik heb geen extra vermogen. :?
Zijn hier mensen die ervaring hebben met deze uitlaat op een Raptor 350?

Geplaatst: ma 24 dec, 2007 09:48
door No Limit W-tec
Voordelen van andere uitlaat worden zwaar overroepen. Meesten denken dat ie stuk harder gaat door het extra geluid. Kan natuurlijk wel dat jetting niet perfect is en daardoor zelfs slechter kan lopen dan vooraf.

Geplaatst: ma 24 dec, 2007 10:02
door Moorverken
Het is nu niet dat hij slechter loopt, maar zeker niet beter ook. Ik neem het geluid er graag bij indien mijn quad hierdoor meer vermogen heeft. Maar indien dit hetzelfde blijft ben ik aan het twijfelen om die uitlaat er terug af te gooien en een stillere te plaatsen.

Geplaatst: ma 24 dec, 2007 11:21
door vdm88
Ik heb de volledige lijn op mijn yfz staan en ik ben er uiterst tevreden van.
Ik merk wel degelijk het verschil t.o.v. de originele uitlaat.


Greetz Vdm.

Geplaatst: ma 24 dec, 2007 11:37
door Moorverken
vdm88 schreef:Ik heb de volledige lijn op mijn yfz staan en ik ben er uiterst tevreden van.
Ik merk wel degelijk het verschil t.o.v. de originele uitlaat.


Greetz Vdm.

Heb je dan een andere luchtfilter geplaatst ook?

Geplaatst: ma 24 dec, 2007 11:39
door vdm88
Ja de origenele is vervangen door een dt one.
Maar voor de rest is er motorisch niks aan de quad veranderd.

Geplaatst: ma 24 dec, 2007 11:45
door L crosser
wss moet je als je dat doet wel een grotere sproeier :wink:

Geplaatst: ma 24 dec, 2007 11:55
door Lewis
Als de jetting perfect is moet er zeker verschil zijn, maar dat is enkel duidelijk zichtbaar op een vermogensbank. die kleine vermogenswinst dat die uitlaat in jouw geval bijbrengt is moeilijk zo te vergelijken.

Geplaatst: ma 24 dec, 2007 15:26
door Moorverken
L crosser schreef:wss moet je als je dat doet wel een grotere sproeier :wink:
Een dynokit is een andere sproeier.

Geplaatst: ma 24 dec, 2007 18:32
door tim0069
je hebt enkel 500 teveel betaald voor een bekende naam , durf wedden als je een fp van 220 opzet dat hij wel beter gaat

Geplaatst: ma 24 dec, 2007 19:09
door airwolf
tim0069 schreef:je hebt enkel 500 teveel betaald voor een bekende naam , durf wedden als je een fp van 220 opzet dat hij wel beter gaat
i dont think so! :wink:

Geplaatst: wo 26 dec, 2007 07:17
door Moorverken
tim0069 schreef:je hebt enkel 500 teveel betaald voor een bekende naam , durf wedden als je een fp van 220 opzet dat hij wel beter gaat
Een volledige lijn voor 220 EUR? :?
Maken deze dan zoveel minder lawaai?

Geplaatst: wo 26 dec, 2007 08:23
door Joel
Moorverken schreef:
tim0069 schreef:je hebt enkel 500 teveel betaald voor een bekende naam , durf wedden als je een fp van 220 opzet dat hij wel beter gaat
Een volledige lijn voor 220 EUR? :?
Maken deze dan zoveel minder lawaai?
Voor de demper 220 euro en minder lawaai denk ik niet.

Geplaatst: wo 26 dec, 2007 08:36
door vanpee jelle
steek nog een andere luchtfilter en je zal denk ik duidelijk een verschil merken.
dit is het geen er nog ontbreekt, meer lucht meer benzine en gaan met die banaan.

Geplaatst: wo 26 dec, 2007 10:50
door Slider
tim0069 schreef:je hebt enkel 500 teveel betaald voor een bekende naam , durf wedden als je een fp van 220 opzet dat hij wel beter gaat

No way :wink: