raptor 700
Geplaatst: ma 24 dec, 2007 10:50
eens iets anders dan sm heb het ook gedaan maar is toch ma beperkt in het rijden vind ik!
niet dat ik ni schoon vind in tegendeel de adrealine hoe je er mee door nen bocht gaat mis ik tussen door wel.ma da ist dan ook.
dus ja een klein projectje dat eigenlijk al bijna zo goed als af is.
door het offroad rijden merk je dikwijls wel dat bodemspeling van belang is wanneer je door modderige geulen rijd.
daarom heb ik gekozen voor titan banden 23inch 23/7/10 vooraan
en achterbanden maxxis sur track 22/11/9 om goeie grip te hebben.
achteraan heb ik tandwiel 40 gestoken ietsje groter topsnelheid zakt wel met zo'n 20 km per u.
maar door het offroad rijden blijft de originele uitlaat erop zitten en is het wel aangenaam wanneer je tegen een helling in 1ste vittese moet manuvreren.
een bodemplaat van pro armor om de motor toch ietsje beter te beschermen onderaan.
technoflex vering front om de ritten comfortabel te maken.
pep stuurdemper die zen werk wel goed doet in de sporen
nerfbars art
vooraan spoorverbreders om het geheel toch een beter zicht te geven. breder mag hem ni meer worden want dan geraak ik niet overal meer door.
voor de verlichting heb ik gekozen voor warrior lampen met beugel die ikzelf wat in mekaar geflanst heb. verlichting is trouwens uitstekend.
trailtech vapor
van de week komt nog een bull horn bumper waar ik de warn winch 1.5 op ga monteren om het geheel aftewerken. zodat er actie foto's kunnen genomen worden.




toen hij nog nieuw was en bijna standaard
By raptorse at 2007-07-30



niet dat ik ni schoon vind in tegendeel de adrealine hoe je er mee door nen bocht gaat mis ik tussen door wel.ma da ist dan ook.
dus ja een klein projectje dat eigenlijk al bijna zo goed als af is.
door het offroad rijden merk je dikwijls wel dat bodemspeling van belang is wanneer je door modderige geulen rijd.
daarom heb ik gekozen voor titan banden 23inch 23/7/10 vooraan
en achterbanden maxxis sur track 22/11/9 om goeie grip te hebben.
achteraan heb ik tandwiel 40 gestoken ietsje groter topsnelheid zakt wel met zo'n 20 km per u.
maar door het offroad rijden blijft de originele uitlaat erop zitten en is het wel aangenaam wanneer je tegen een helling in 1ste vittese moet manuvreren.
een bodemplaat van pro armor om de motor toch ietsje beter te beschermen onderaan.
technoflex vering front om de ritten comfortabel te maken.
pep stuurdemper die zen werk wel goed doet in de sporen
nerfbars art
vooraan spoorverbreders om het geheel toch een beter zicht te geven. breder mag hem ni meer worden want dan geraak ik niet overal meer door.
voor de verlichting heb ik gekozen voor warrior lampen met beugel die ikzelf wat in mekaar geflanst heb. verlichting is trouwens uitstekend.
trailtech vapor
van de week komt nog een bull horn bumper waar ik de warn winch 1.5 op ga monteren om het geheel aftewerken. zodat er actie foto's kunnen genomen worden.




toen hij nog nieuw was en bijna standaard

By raptorse at 2007-07-30






