ik heb de zoekfunctie gebruikt ( http://www.demodderberen.be/forum/searc ... 8&start=50 ) maar daar zijn wel bedragen te vinden, maar niet de maatschappijen/tussenpersonen en veel onderwerpen betreffen belgie.
vraag derhalve is: bij welke verzekeringsmaatschappij zit jij en wat betaal je daar?
(vertel er wel even bij of je WA, WA-extra, of allrisk verzekerd bent, om te kunnen vergelijken en uiteraard bedoel ik dit onderwerp voor de nederlanders)
Mogelijk dat we dan meteen een goed vergelijk hebben van de beschikbare verzekeringen.
welke verzekeringsmaatschappij heb jij? (nederland)
Ik en mijn Quad zijn bij Unive verzekerd, dit bevalt me erg goed!
Ik heb al eens een schade geval gehad van 2000 euro
en dit werd gewoon vergoed, daar heb ik heel veel geluk mee gehad want het had eigenlijk niet betaald gehoeven. Dit kwam misschien doordat mijn vader en moeder veel verzekerd hebben, eigen bedrijf.
Het gaat wel om een quad-als-landbouwvoertuig verzekering voor perceel naar perceel. Ik ben van plan om een verzekering af te sluiten zodat ik alle zakelijke ritjes kan doen, door heel het land
. Kost meer en is helaas niet bij unive, maarja.
Ik heb al eens een schade geval gehad van 2000 euro
Het gaat wel om een quad-als-landbouwvoertuig verzekering voor perceel naar perceel. Ik ben van plan om een verzekering af te sluiten zodat ik alle zakelijke ritjes kan doen, door heel het land
-
Arctic cat
- Quadrider