Ketting zonder slotje
Ketting zonder slotje
Ik was bezig met m'n trx in orde te zetten.
Toen ik hem kocht zat de ketting zo strak gespannen dat het achterste tandwiel een zaagblad geworden was, ik heb het tandwiel, er waren zelfs 2 tanden zo goed als af .
Nu heb ik een iets kleiner tandwiel gekocht omdat ik de ketting al op z'n meest losse stand stond.
Maar met dit tandwiel ligt de ketting toch nog wat te los.
Die ketting heeft geen slotje, dus heb ik met de kettingbreker een schakel er tussenuit gehaald, maar hoe zet ik die terug in mekaar zonder dat ik het risico heb bij de eerste schok gas m'n ketting eraf te blazen ?
Kan ik met die breker, de pinnen terug door de schakels duwen ?
Toen ik hem kocht zat de ketting zo strak gespannen dat het achterste tandwiel een zaagblad geworden was, ik heb het tandwiel, er waren zelfs 2 tanden zo goed als af .
Nu heb ik een iets kleiner tandwiel gekocht omdat ik de ketting al op z'n meest losse stand stond.
Maar met dit tandwiel ligt de ketting toch nog wat te los.
Die ketting heeft geen slotje, dus heb ik met de kettingbreker een schakel er tussenuit gehaald, maar hoe zet ik die terug in mekaar zonder dat ik het risico heb bij de eerste schok gas m'n ketting eraf te blazen ?
Kan ik met die breker, de pinnen terug door de schakels duwen ?
-
- Quadrunner
- yamahakoppel
- Quad GOD
als de serclips te goei zit dan niet de meeste hebben een slotje en een achteruit blijft toch mooi zitten zet wel je serclips van voor naar achter
en je gaat ook geen 10 achteruit rijden he
en je gaat ook geen 10 achteruit rijden he
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
aangezien ik kettingen sloop wil ik altijd een geklonken ketting, heb nu eenmaal slecht ervaringen met slotjes en visjes enzo...
ik doe het klinken of zelf of rij even langs een motorshop waar ze een apparaat hebben.
Nooit geen slotjes meer voor mij...om de een of ander vage reden gaan die bij mij los.
4 verschillende monteurs 4 keer eraf gekomen...
ik doe het klinken of zelf of rij even langs een motorshop waar ze een apparaat hebben.
Nooit geen slotjes meer voor mij...om de een of ander vage reden gaan die bij mij los.
Dat bewijst hoe clever die monteurs zijn .Dozo schreef:aangezien ik kettingen sloop wil ik altijd een geklonken ketting, heb nu eenmaal slecht ervaringen met slotjes en visjes enzo...
Gebruik een slotje nooit meer dan 2 keer
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Kan er mij iemand vertellen waarom een visje ( slotje ) zou loskomen als je achteruit rijd ?
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net