Pagina 1 van 1

ktm 540 problempje ( schakel & onsteking )

Geplaatst: za 26 jan, 2008 18:27
door ProBlaster
hallo zouw graag willen weten of iemand weet als dit normaal is ?
het lijkt net of het uitgesleten is :?

het zit achter de koppeling en het heeft iets te maken met het schakelen het is daar me verbonden en omdat de vitessen niet meer werken dacht ik dat het hier aan zouw kunnen liggen :p :? :? :? :?

Afbeelding


Afbeelding






en ook en vraagje over ge onsteking heeft iemand michien zo en sleutel voor de onsteking er af te halen ? of weet iemand waar ik dat kan vinden :?

Afbeelding

Re: ktm 540 problempje ( schakel & onsteking )

Geplaatst: za 26 jan, 2008 18:32
door epix no-fear
wat betreft die versnelling.
dat deukje waar de clip nu in ligt is de neutrale versnelling.

Geplaatst: za 26 jan, 2008 18:35
door ProBlaster
azo bedankt :wink:

:slot:

Geplaatst: za 26 jan, 2008 18:51
door Vyrena
Bedoel je zon sleutel met een riempje eraan? Ben de naam ff kwijt... Kan me vaag herrinneren dat zo'n ding van een puch dezelfde maat heeft (iig iets van een brommertje) (weet ik niet 100% zeker hoor)

Geplaatst: za 26 jan, 2008 20:24
door ProBlaster
probleem is opgelost want de onsteking moet er niet af boit is al gemaakt heb gewoon da andere kant er af gehaald :p

maar toch bedankt :duimhoog:

en ik heb maar 4 vitssen :s zouw het kunnen dat mijn motor van en ander jaar is en daarom anders ?

Geplaatst: za 26 jan, 2008 20:37
door Vyrena
Het kan zijn dat ie vermaakt is naar een 4 bak. Hoe dat gaat, enzv moet je mij niet naar vragen...

Geplaatst: za 26 jan, 2008 22:16
door ProBlaster
zouw hij dan nog snel genoeg gaan hoe rap gaat uwe ongeveer ? :? :D

Geplaatst: za 26 jan, 2008 22:52
door Vyrena
Als je goed kan afstellen met de tandwielen heb je volgens mij gewoon andere momenten dat je overschakeld... de power zit in het blok zelf, hoe je ermee omgaat ligt gewoon aan je eigen (rijd je in goede toeren, en schakel je in goede toeren over) Persoonlijk vind ik een 5 bak veel beter, omdat ik het gewend ben. En ik heb de tandwielafstellingen goed door, en nu weten we ook welke banen welke tandwielen nodig hebben.
Ik heb het niet gemeten, maar op 13-44 (pure cross uitrusting, ik heb hem nu voor de cross langer gegierd zelfs omdat dit niet te houden is) loopt ie op de straat 130. Maar er is natuurlijk veel meer uit te halen, mits goede tandwielen.