quads met motorijbewijs
quads met motorijbewijs
heb gehoord op het salon bij de stand van Dieteren dat de officiele Yamaha Grizzly 700 en de Rhino 700 vanaf nu enkel nog worden gehomologeerd als moto , dus dat wil zeggen motorijbewijs nodig en helm dragen verplicht ook op de Rhino 700 + 1.200 euro voor de papieren met de originele kit gemonteerd , dus in de toekomst wordt het toch een heel dure hobby zeker als je geen motorijbewijs in uw bezit hebt en toch zo een quad wil aanschaffen
hmm ofwel ben jij slecht geïnformeerd ofwel weet ik het zelf niet.
maar quads met motornummerplaat is met autorijbewijs te besturen. dus geen motorijbewijs nodig!
en het zou mij toch verwonderen dat men de grizzly 700 niet meer als landbouwvoertuig zal kunnen inschrijven.
grtz
maar quads met motornummerplaat is met autorijbewijs te besturen. dus geen motorijbewijs nodig!
en het zou mij toch verwonderen dat men de grizzly 700 niet meer als landbouwvoertuig zal kunnen inschrijven.
grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
quads met motonummerplaat
ik denk toch dat je verkeerd bent , de Grizzly 700 hebben ze altijd ingeschreven met motonummerplaat maar wel als vierwieler met motor en autorijbewijs , niet als landbouwvoertuig ,
dat is nu verandert daar het PVG nummer verandert is naar inschrijving als moto met motorrijbewijs verplicht ,
anders neem contact op met een officiele Yamaha dealer voor eventuele verdere uitleg ,
we spreken wel over quads ingevoerd door D'ieteren Belgie
dat is nu verandert daar het PVG nummer verandert is naar inschrijving als moto met motorrijbewijs verplicht ,
anders neem contact op met een officiele Yamaha dealer voor eventuele verdere uitleg ,
we spreken wel over quads ingevoerd door D'ieteren Belgie
ja van die grizzly kan je mss wel gelijk hebben.
maar dus zal je wanneer je een raptor 700 bv koopt ook een motorijbewijs nodig hebben?
of enkel voor grizzly en rhino.
weet er mss nog iemand daar iets over?
want het zou mij toch verbazen
maar dus zal je wanneer je een raptor 700 bv koopt ook een motorijbewijs nodig hebben?
of enkel voor grizzly en rhino.
weet er mss nog iemand daar iets over?
want het zou mij toch verbazen
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
quads met motorijbewijs
zover ik weet is het nu enkel en alleen voor de Grizzly 700 en de Rhino 700
maar misschien volgen de andere modellen ook nog , wie weet ? ( hopelijk niet )
maar de quads die al ingeschreven zijn blijven zoals het is , dus als je er al één heb hoef je zich geen zorgen te maken , geldig autorijbewijs is voldoende
maar misschien volgen de andere modellen ook nog , wie weet ? ( hopelijk niet )
maar de quads die al ingeschreven zijn blijven zoals het is , dus als je er al één heb hoef je zich geen zorgen te maken , geldig autorijbewijs is voldoende
mij lijkt het geen onmogelijk gegeven.
Zo kunnen ze de wetgeving beter toepassen in de toekomst
Maar aan de andere kant worden de quads van voor de verandering weer meer centjes waard
Zeker voor diegenen die geen motorijbewijs hebben !
Zo kunnen ze de wetgeving beter toepassen in de toekomst
Maar aan de andere kant worden de quads van voor de verandering weer meer centjes waard
Zeker voor diegenen die geen motorijbewijs hebben !
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
aha coby daar heb je een punt meer centjes
jah we zullen zien he.
trouwens die wetgeving ier in belgië over quads vind ik toch maar raar ze.
jah we zullen zien he.
trouwens die wetgeving ier in belgië over quads vind ik toch maar raar ze.
quads met motonummerplaat
blijkbaar klopt het verhaal van Fredd ,
want ben ook naar het salon geweest en ze waren er ook over aan het praten ,
een vertegenwoordiger van D'ieteren met een dealer ,
het PVG nummer zou vernieuwd zijn van deze twee types quads en enkel nog in te schrijven zijn als moto
heb voor alle zekerheid gebeld met een Yamaha dealer vanavond ,
hij bevestigde de geruchten als juist ,
het gaat nu enkel over de Grizzly 700 en Rhino 700 waar wel een motorijbewijs zal voor nodig zijn ,
hopelijk stopt het bij deze twee types van quads
want ben ook naar het salon geweest en ze waren er ook over aan het praten ,
een vertegenwoordiger van D'ieteren met een dealer ,
het PVG nummer zou vernieuwd zijn van deze twee types quads en enkel nog in te schrijven zijn als moto
heb voor alle zekerheid gebeld met een Yamaha dealer vanavond ,
hij bevestigde de geruchten als juist ,
het gaat nu enkel over de Grizzly 700 en Rhino 700 waar wel een motorijbewijs zal voor nodig zijn ,
hopelijk stopt het bij deze twee types van quads
quads met motorijbewijs
Chupkes
neem eens contact op met een officiele Yamaha dealer en stel hem de vraag hierover
dan zou ik graag eens hun antwoord hier op het forum zien
neem eens contact op met een officiele Yamaha dealer en stel hem de vraag hierover
dan zou ik graag eens hun antwoord hier op het forum zien
-
- Quadrunner
- Contacteer:
voorheen was elke quad/sbs van bij d'Ieteren met Landbouwplaat
aangezien een 700 een pak boven de limiet van 15KW zit (autorijbewijs) en ze een BELGISCH PVG willen/hebben nu is het idd aannemelijk dat het motorijbewijs zal worden...
alle andere moddellen zullen Landbouwplaat blijven denk k
aangezien een 700 een pak boven de limiet van 15KW zit (autorijbewijs) en ze een BELGISCH PVG willen/hebben nu is het idd aannemelijk dat het motorijbewijs zal worden...
alle andere moddellen zullen Landbouwplaat blijven denk k
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Ergens vind ik het een goed ding. Want buiten de 4 wielen heeft het niks van een Auto weg.
Schakelen, remmen, licht ect is allemaal gelijk aan motor.
Voor mij mochten ze het op alle quads doen. Ik heb er iig geen problemen mee, heb mijn motorbewijs al vanaf 18j en 2 maanden.
Maar begrijp dat het een probleem zou kunnen zijn voor de meeste.
Schakelen, remmen, licht ect is allemaal gelijk aan motor.
Voor mij mochten ze het op alle quads doen. Ik heb er iig geen problemen mee, heb mijn motorbewijs al vanaf 18j en 2 maanden.
Maar begrijp dat het een probleem zou kunnen zijn voor de meeste.