Pagina 1 van 2
mijn nieuwe aankoop
Geplaatst: vr 08 feb, 2008 19:47
door ProBlaster
voor de moment nog 125 maar dat gaat snel veranderen

hij wordt 151cc
hij is nu 125 cc en beetje bijgewerkt en speedcore demper voor het mooie geluid

en hij kan nu als de banshee bijhouden dus als hij 151 is zal hij wel vliegen

Geplaatst: vr 08 feb, 2008 19:55
door Haagje
mooie aankoop

Geplaatst: vr 08 feb, 2008 20:08
door ProBlaster
bedankt

Geplaatst: vr 08 feb, 2008 21:17
door Ralph
Mooi! Wendbaar ding?
Geplaatst: vr 08 feb, 2008 21:25
door epix no-fear
mooi ding heb zelf een aantal jaar 125 gereden.
maar overgestapt wegens vermogen te kort.
heb je die cannondale nu verkocht?
Geplaatst: vr 08 feb, 2008 21:36
door Quad racer
een banshee bijhouden

nee dat lijkt mij toch niet ofwel

Geplaatst: vr 08 feb, 2008 22:03
door jeoentjuh
als je beetje kan rijden vlieg je met een 125 een banshee voor bij
ik heb jaren solo gecrosst maar quads zijn nu eenmaal langzamer
Geplaatst: vr 08 feb, 2008 22:04
door Robby
ik zou die 150 niet doen, 144 daarintegen wel,een rinaldi kitje

rinaldi weet ook waarom hij niet hoger gaat als 144.
greetz
Geplaatst: vr 08 feb, 2008 23:26
door ProBlaster
zo en kit komt er op maar mijn krukas word ook nog aangepast voor en langere slag en dan komt hij op 151 cc
ze gaan niet hoger dan 144cc cilinder omdat je niet groter kan gaan voor en 144cc cilinder moet je de blok als heel wat bijfrezen
en langere krukas zetten ze meestal niet omdat je dan je blok tot 2 mm moet frezen en dat gaat snel stuk als je dan en steendje raakt heb je meteen en groot gat in je blok maar mijne gaat toch 151 cc worden er worden er nu 2 klaargemaakt en die gaan getest worden als die het vol houden word mijne ook zo anders zal het aleen de kit worden
Geplaatst: vr 08 feb, 2008 23:27
door z400_racer
maat van me heeft juist dezelfde gekocht,ziet er n wreed masjien uit

Geplaatst: vr 08 feb, 2008 23:28
door ProBlaster
zo en kit komt er op maar mijn krukas word ook nog aangepast voor en langere slag en dan komt hij op 151 cc
ze gaan niet hoger dan 144cc cilinder omdat je niet groter kan gaan voor en 144cc cilinder moet je de blok als heel wat bijfrezen
en langere krukas zetten ze meestal niet omdat je dan je blok tot 2 mm moet frezen en dat gaat snel stuk als je dan en steendje raakt heb je meteen en groot gat in je blok maar mijne gaat toch 151 cc worden er worden er nu 2 klaargemaakt en die gaan getest worden als die het vol houden word mijne ook zo anders zal het aleen de kit worden
de cannondale heb ik zeker niet verkocht daar ben ik aan bezig
hij heeft nu net de zelfde prestaties als en banshee maar de yz zit met en andere demper en de blowdown is iets dieper gemaakt voor de rest is hij standaard
er komt ook de voorstebocht van speedcore op
en een vhm kop
vertrex vlake piston
en athena 144cc cilinder
en lange krukasslag
dan zouw hij normaal niet meer te houden moeten zijn

Geplaatst: vr 08 feb, 2008 23:34
door BULLET-PROOF
mooi machientje

Geplaatst: vr 08 feb, 2008 23:41
door ProBlaster
bedankt
deze combo ga ik maken van cilinder piston en cilinderkop kwe ni of julie dit zien maar er zit en dichting extra van 2 mm er tussen deze krukas is 2mm dieper gemaakt deze heeft dus iets van een 4 cc gewonen dus is hij en 148cc en deze is ook al niet te houden

Geplaatst: za 09 feb, 2008 01:19
door zilladude
is da kenny zijne ?
ge moet er ook wel bij zeggen dat uwe crossmoto een groot tandwiel heeft vanachter en daardoor heel fel trekt .. bij een normaal tandwiel zou het niet waar zijn

Geplaatst: za 09 feb, 2008 02:46
door airwolf
volgens mij is da geen ander tandwiel een crossmoto heeft altijd een groter tandwiel achteraan!