MCLB Overslag

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2463
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 20:47
Locatie: West-Vl

Bericht door Dutje#82 »

ik kon welrijden, maar er was iets mis met de motor, en begin seizoen, rebuild kosten, ga hem niet kapot rijden :)hij wordt nu onderzocht door chirurg Sagaert :D
BERT'S RACING SHOP


For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
bennyn
Quadrider
Quadrider
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 18:04
Contacteer:

Bericht door bennyn »

Dutje#82 schreef:ik kon welrijden, maar er was iets mis met de motor, en begin seizoen, rebuild kosten, ga hem niet kapot rijden :)hij wordt nu onderzocht door chirurg Sagaert :D
sagaert, dat is inderdaad een topchirurg. :tongduim:
Quadzillaboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 763
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
Locatie: Vlaams-brabant

Bericht door Quadzillaboy »

Dutje#82 schreef:ik kon welrijden, maar er was iets mis met de motor, en begin seizoen, rebuild kosten, ga hem niet kapot rijden :)hij wordt nu onderzocht door chirurg Sagaert :D
@ Dutje. Staan je laeger's armen er al op? Post anders eens een foto ervan
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
Tom61
Quadrider
Quadrider
Berichten: 454
Lid geworden op: ma 20 feb, 2006 18:16

Bericht door Tom61 »

Maja nikolas jij zegt wel dat je op een w-tec sneller bent maar ik heb ook op een w-tec gereden maar ik (had toen nog nooit 450 gereden) kon er egt niet meerijden stuurde veel ste zwaar vond ik dus ja het ligt aan de rijder en niet aan de W-tec en andere mannen gaan er wel hard mee dus ja
x man
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 24 dec, 2007 19:35
Locatie: genk

Bericht door x man »

No Limit W-tec schreef:Davy, heb je foto's ? Heb er nog nodig voor je profiel op de site !

Davy kon kiezen tussen een stuk goedkopere Yamaha en een W-tec. Als je echter voor overwinning in kampioenschap gaat dan zijn die seconden goud waard.

Ok, ik voer marketing omtrent W-tec, maar als je een zaak hebt dan is dat maar logisch ook. Als je niet 200% achter je product staat dan stop je er beter mee. Ik ben geen verkoper die alles probeert aan te smeren om toch maar te verkopen, dan had ik al lang W-tecs met oude Yamaha motoren verkocht. Soms zou ik beter een vuist in mijn zak maken en verkopen. Sunny vroeg een 480 kit en heb het hem afgeraden, resultaat : als ik het mag geloven rijdt hij nu toch 480, maar gekocht bij iemand anders. Stefaan Goethals heeft zijn W-tec Husaberg gekocht en toen hij naar de verkoper ervan belde dat hij niet weg kon met de vering zei die : ga naar een Ohlins dealer. Goe bezig :buig:
wat zal patriek van quad shop jou een leuke jongen vinden jo je zegt tegen mij dat je het niet leuk vind dat ik hier alleen wil stoken(wat ik niet doe) maar zelf grijp je elke kans aan om hem zwart te maken die man verkoopt meer w-tec,s in 6 maanden dan jij in 3 jaar zelfs een sticker set van hem kraak je nog af en met pdv gaan jullie weer lekker naast mekaar staan als ik remco van w-tec zelf was zou ik jou de hals band wat aantreken want deze s.t.r.o.n.t hond gaat wat te ver nolimit :braak:
Kimmy
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 07 mei, 2007 16:06
Locatie: Knesselare

Bericht door Kimmy »

@ X - man, Nikolas heeft dik gelijk wat Quadshop betreft. als je dat eigenlijk al zwart maken kunt noemen

voor de rest, Wtec marcheert goe en dat mag gezegd worden. Maar het is niet dat we het merk zo hemels noemen eh, het heeft zoals elk ander merk ook wel zijn gebreken .. dat zullen de rijders zelf ook wel beamen zeker. Veel ligt ook aan de piloot die erop zit en je kan er niet vanonder uit dat er heel wat goede piloten op Wtec rijden. Ze zullen zelf ook wel weten waarom en de niet Wtec rijders zullen ook wel weten waarom niet.
& trouwens, als je materiaal verkoopt moet je er 200% achter staan. Het is normaal dat Nikolas graag eens in de verf zet dat Wtec goed marcheert en dat er schone resultaten mee worden geboekt. Ik denk wel dat hij hetzelfde zou doen moest hij Yamaha verkopen hoor ... Het lijkt er gwn meer op dat jij Nikolas persoonlijk zit aan te vallen dan je echter druk te maken over het aantal keer Wtec in een tekst ... en dan zou jij hem de les spellen in verband met Quadshop ... :roll:

Maar ik dacht dat dit een topic was over MCLB @ Overslag?
x man
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 24 dec, 2007 19:35
Locatie: genk

Bericht door x man »

dus wat ik doe is wel zwart maken maar wat nikolas doet niet. het zal wel lekker warm zijn in nikolas zijn k.o.n.t zo met ze allen
Kimmy
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 07 mei, 2007 16:06
Locatie: Knesselare

Bericht door Kimmy »

Doe es ff normaal wil je ...

Als je problemen hebt met Nikolas, vecht het dan via privé berichten uit of voor mijn part op de maan, maar NIET HIER

MVG
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Tom61 schreef:Maja nikolas jij zegt wel dat je op een w-tec sneller bent maar ik heb ook op een w-tec gereden maar ik (had toen nog nooit 450 gereden) kon er egt niet meerijden stuurde veel ste zwaar vond ik dus ja het ligt aan de rijder en niet aan de W-tec en andere mannen gaan er wel hard mee dus ja
Is toch normaal dat als je nooit op een 450 hebt gereden dat je aanpassingsproblemen hebt ? Dat zal je met andere 450's ook hebben veronderstel ik.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

x man schreef:dus wat ik doe is wel zwart maken maar wat nikolas doet niet. het zal wel lekker warm zijn in nikolas zijn k.o.n.t zo met ze allen
X man, heb je in vorig topic al nr van Van Moer gegeven, bel hem eens op, het gaat een heel verhelderend gesprek zijn op alle gebied, maar je durft nog niet eens je naam zeggen, laat staan de telefoon nemen :? .

Wat betreft die stickerset, je snapt de grap niet, ik zeg dat die gecamofleerd is en je merkt niet eens de detais :lol: . Verder vind ik het een heel mooi stickerset :knikduim:

En wat betreft de verkoop van W-***, vorige week de verkoopcijfers van de laatste drie jaar samen met W-*** doorgenomen en ik heb er nog steeds meer dan QS. Er is nog steeds een groot verschil tussen praten over verkoop en echt verkopen. En zoals reeds gemeld, we zien wel hoe het afloopt met de verkoop van W-tec in België. :roll:

Wat betreft PDV : ik heb Patrick en zijn groep met plezier een pintje aan geboden en heeft hij met open armen ontvangen. En als jij ooit je naam durft te noemen bied ik je ook met plezier een pintje aan, net zoals alle Belgen die de laatste jaren in PDV en Touquet geweest zijn. :bier: Daar kunnen reeds ettelijke mensen (soms tot scha en schande :braak: ) van meespreken... :D

Back to life zou ik zeggen : wie gaat volgende week MCLB winnen ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

mx jake schreef:nogmaals het gaat er niet om dat w-... vooraan rijd
maar waarom wel w-... en geen yam suz hon ktm achter de rijder tikken
Voor alle duidelijkheid, Davy De Cuyper is een klant als een ander, geen fabrieksrijder zoals Jan, Davy en Joost. Dus voor minder geld zat hij op een competitieklare Yamaha, Suzuki,... Mijn sponsoringsbudget gaat volledig op aan Jan dus veel kan ik niet meer uitdelen... Hoogstens wat extra korting omdat hij er ook nog pak banden en velgen bij kocht.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Frank MB
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1745
Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills

Bericht door Frank MB »

Al dat geblaat.. je wordt er moe van, ik kom nog wel eens testen op de harde baan, (dat zeg ik al een tijdje maarja) Ik ben benieuwd wat dat geeft tegenover me walsh/reigers :mrgreen:

Btw niemand hoeft op mij te reageren, ik contracteer Nikolas wel als het weer is en hij een demotje heeft.
mx jake
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2208
Lid geworden op: vr 03 okt, 2003 19:45

Bericht door mx jake »

sorry mijn vorige bericht is een beetje onduidelijk
ik zal hem aan passen
never drive faster then your angel can fly
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Jeetje, wat een gezeur. Besteed die tijd die je hier verlult aan het rijden, ipv er over te praten... Is toch veel leuker lijkt me, en dit is toch een eindeloze discussie omdat toch niemand toegeeft.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

mx jake schreef:nogmaals het gaat er niet om dat w-... vooraan rijd
maar waarom schrijf je in je verslagen achter sommige rijders wel het merk van de quad en bij andere niet
Omdat ik ze niet van iedereen weet :oops: , daarom heb ik ook aan Kimmy gevraagd om ze er vertaan bij te zetten in klassement. :wink:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Plaats reactie