yamaha banshee op kenteken?
-
banshee_61
- Toeschouwer

yamaha banshee op kenteken?
hallo,
hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum en kom uit nederland.
ik zoek al een tijdje een yamaha banshee met kenteken.
in nederland is het haast onmogelijk om er 1 te vinden.
hier en daar staan er wel wat te koop maar heb geinformeerd of ze op kenteken kunnen.
er stond op marktplaats een advertentie :stuur je quad gegevens door en wij kijken of het op kenteken kan.
zo gezecht zo gedaan.
krijg een mail terug dat de rdw niet meer banshees keurt.
en op de rdw site staat een hele mooie lijst waar je quad aan moet voldoen om een kenteken te krijgen.
kortom ik snap het niet helemaal meer.
wie kan mij helpen wie heeft zoiets met een banshee meegemaakt.
dan hoor ik weer dat als je er 1 invoert uit duitsland of belgie dat ie er dan weer wel doorheen komt?
hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum en kom uit nederland.
ik zoek al een tijdje een yamaha banshee met kenteken.
in nederland is het haast onmogelijk om er 1 te vinden.
hier en daar staan er wel wat te koop maar heb geinformeerd of ze op kenteken kunnen.
er stond op marktplaats een advertentie :stuur je quad gegevens door en wij kijken of het op kenteken kan.
zo gezecht zo gedaan.
krijg een mail terug dat de rdw niet meer banshees keurt.
en op de rdw site staat een hele mooie lijst waar je quad aan moet voldoen om een kenteken te krijgen.
kortom ik snap het niet helemaal meer.
wie kan mij helpen wie heeft zoiets met een banshee meegemaakt.
dan hoor ik weer dat als je er 1 invoert uit duitsland of belgie dat ie er dan weer wel doorheen komt?
-
banshee_61
- Toeschouwer

http://www.quadparadijs.nl/
dan naar gebruikt toe gaan
en ff naar onder scrollen daar staat een blauwe banshee voor 5750
dan naar gebruikt toe gaan
en ff naar onder scrollen daar staat een blauwe banshee voor 5750
-
banshee_61
- Toeschouwer

quad-racerrr schreef:2 takt motoren mogen niet meer op de weg ( scooters uitbegrepen )
maar van de quads worden deze niet meer ingeschreven.
bij quadparadijs staat nog een banshee op kenteken voor 6000 euro ( iets lager )
dat is je enige keus nog om een 2dehands te kopen.
dat klopt ook wel niet dat 2takt motoren niet op de weg zouden mogen dat zou willen zeggen dat ik met mijn derbi (2 takt) nie op de weg zou mogen...
-
banshee_61
- Toeschouwer

DIT HEB IK VAN DE RDW ONVANGEN.
reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
Voor het registreren van een Quad die niet eerder geregistreerd is geweest, moet u bij het bezoek aan het keuringsstations van de RDW een Certificaat van Overeenstemming (CVO) overleggen. Hieruit blijkt dat het voertuig is gebouwd volgens een Europese typegoedkeuring..
Verder moet u aantonen dat het voertuig niet eeerder geregistreeerd is geweest. Dit kunt u onder andere doen door het overleggen van een verklaring van de fabrikant waaruit dit blijkt.
Als u niet in het bezit bent van het CVO of de bedoelde verklaring dan adviseer ik u contact op te nemen met de fabrikant of zijn gemachtigde vertegenwoordiger in Nederland van het betreffende merk.
Om een afspraak te maken voor de registratie kunt u telefonisch contact opnemen met een medewerker van een keuringsstation.
Telefonisch een keuringsafspraak maken
Het telefoonnummer is: 0900 07 39 ( 0,10 euro p/m). Medewerkers van de RDW-keuringsstations zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30-12.15 uur en 13.00-16.45 uur.
Bij het maken van de telefonische afspraak moet u het Voertuig Identificatie Nummer (VIN = chassis- of framenummer) en de verdere gegevens van het betreffende voertuig bij de hand te hebben.
reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
Voor het registreren van een Quad die niet eerder geregistreerd is geweest, moet u bij het bezoek aan het keuringsstations van de RDW een Certificaat van Overeenstemming (CVO) overleggen. Hieruit blijkt dat het voertuig is gebouwd volgens een Europese typegoedkeuring..
Verder moet u aantonen dat het voertuig niet eeerder geregistreeerd is geweest. Dit kunt u onder andere doen door het overleggen van een verklaring van de fabrikant waaruit dit blijkt.
Als u niet in het bezit bent van het CVO of de bedoelde verklaring dan adviseer ik u contact op te nemen met de fabrikant of zijn gemachtigde vertegenwoordiger in Nederland van het betreffende merk.
Om een afspraak te maken voor de registratie kunt u telefonisch contact opnemen met een medewerker van een keuringsstation.
Telefonisch een keuringsafspraak maken
Het telefoonnummer is: 0900 07 39 ( 0,10 euro p/m). Medewerkers van de RDW-keuringsstations zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30-12.15 uur en 13.00-16.45 uur.
Bij het maken van de telefonische afspraak moet u het Voertuig Identificatie Nummer (VIN = chassis- of framenummer) en de verdere gegevens van het betreffende voertuig bij de hand te hebben.
als van der ham het niet voor elkaar krijgt om NOG meer Banshee's op kenteken te krijgen .....
dan lukt een individu het vast en zeker wel
... (NOT)
je kan nog 3-4 pagina's van de rdw posten waarin het niet duidelijk wordt...
"ze "worden niet meer op de weg gezet...
discussie kan je nog weken voeren maar dit gesprek wordt elk jaar wel 3 of 4 keer gevoerd ...
voor diegene die er 1 zoekt , neem eens contact op met van der ham om te vragen hoe hij dat heeft gedaan...
dan lukt een individu het vast en zeker wel
je kan nog 3-4 pagina's van de rdw posten waarin het niet duidelijk wordt...
"ze "worden niet meer op de weg gezet...
discussie kan je nog weken voeren maar dit gesprek wordt elk jaar wel 3 of 4 keer gevoerd ...
voor diegene die er 1 zoekt , neem eens contact op met van der ham om te vragen hoe hij dat heeft gedaan...
-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer: