kader rechten
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
kader rechten
hey,
weer een probleem
na men ongevalletje leek men blaster vrij ok, maarja was vrijwel wat in shok en zag af van de pijn, maar gisteren ben ik gaan kijken en heb ik hem eens op zen achterwielen gezet. men kader is dus geplooid daar waarmen onderste draagarmen aan de kader komen juist daarachter is hij 2cm naar binnen geplooid, nu past een autokrik daar juist tussen als ik me niet vergis. Zou ik dat mogen opwarmen en met die krik terug op de juiste plaats wrikken??? en dan daar een buisje overplaatsen en dat vastlassen voor versteveging??? Kan iemand dat bevestigen of dat dat mogelijk is wat ik zeg?
groetjes Robby
weer een probleem
na men ongevalletje leek men blaster vrij ok, maarja was vrijwel wat in shok en zag af van de pijn, maar gisteren ben ik gaan kijken en heb ik hem eens op zen achterwielen gezet. men kader is dus geplooid daar waarmen onderste draagarmen aan de kader komen juist daarachter is hij 2cm naar binnen geplooid, nu past een autokrik daar juist tussen als ik me niet vergis. Zou ik dat mogen opwarmen en met die krik terug op de juiste plaats wrikken??? en dan daar een buisje overplaatsen en dat vastlassen voor versteveging??? Kan iemand dat bevestigen of dat dat mogelijk is wat ik zeg?
groetjes Robby
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
ben zelf metaalbewerker, zie dit dus wel zitten, maar weet niet wat resultaat het geeft. Heb het nog nooit gedaan (een kader gerecht he (voor degenen met andere gedachten)) Maar kan het niet erger verklooien dan het al is he, ben prijs weesten vragen voor een originele kader en dat was tussen de 40000 en de 50000Bfr. Daarvoor kan je dat al is proberen he. Niemand die weet of er aftermarket kaders bestaan? Zijn die goedkoper? Kan daar serienummer inslijpen he. Vind van aftermarketkaders er aleen van cannondale en suzuki. Maar van blaster???
greetz
greetz
Ik heb vroeger ook de kader van een Blaster krom gereden en heb die met een carroseriekrik recht gekrikt. Ik heb wel de maten (afmetingen) van een andere Blaster genomen en heb mijn Blaster gekrikt langs beide kanten tot dat deze afmetingen overeen kwamen.
Ik heb toen wel een stuk kader moeten vervangen omdat er een vieze dubbele knik in zat. Ik heb de quad overgegoven aan een quad winkel en die heeft er niets van gemerkt bij de overname. Mijn quad reed achteraf ook mooi rechtdoor als ik stuur losliet.
Het beste plaats je de krik tegen de binnenste bout van de voesteunen en zo tegen een bout van de driehoek. En krikken maar.
Ik heb toen wel een stuk kader moeten vervangen omdat er een vieze dubbele knik in zat. Ik heb de quad overgegoven aan een quad winkel en die heeft er niets van gemerkt bij de overname. Mijn quad reed achteraf ook mooi rechtdoor als ik stuur losliet.
Het beste plaats je de krik tegen de binnenste bout van de voesteunen en zo tegen een bout van de driehoek. En krikken maar.
Ben in een draai rechdoor de gracht ingereden.
Mijn driehoek was krom stuurbaar over en velg geplooit.
Ik was eventjes niet aan het opletten, was mijn collega aant volgen, normaal reed ik altijd voorop behalve toen.
Een geluk dat er achter die gracht een weiland was zonder bomen, ben over de quad gevlogen en ben op mijn handen geland zoals een tijger en heb dan koprol gemaakt. Het is al meer dan 3 jaar geleden en heb eigenlijk nog altijd een beetje last van mijn schouders.
Mijn driehoek was krom stuurbaar over en velg geplooit.
Ik was eventjes niet aan het opletten, was mijn collega aant volgen, normaal reed ik altijd voorop behalve toen.
Een geluk dat er achter die gracht een weiland was zonder bomen, ben over de quad gevlogen en ben op mijn handen geland zoals een tijger en heb dan koprol gemaakt. Het is al meer dan 3 jaar geleden en heb eigenlijk nog altijd een beetje last van mijn schouders.
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer: