nieuwe quad van jon guetter

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

nieuwe quad van jon guetter

Bericht door epix no-fear »

halverwege het topic schrijft hij ook dat hij zich op de machine al 10 keer beter voelt dan op z'n vorige gebouwde yfz

http://www.akraix.com/cgi-bin/phpbb/vie ... php?t=6894
CustomCoatingsHelvoirt
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

we're going to be running rath/pep suspension when the parts are available. a friend of mine revalved the stock suspension and to tell you the truth their pretty damn good! i put tires, bars, pipe, and revalved the suspension and i already feel 10x more comfertable on it than on my fully built yfz. im in no way joking either!

Ziet er wel goed uit!
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

volgens mij gaat dat een heel competatief quadje worden :duimhoog:
w-tec club member
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

ziet er cool uit!
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Eerst nog zien wat het na een seizoen oplevert. Motor en zeker chassis moeten nog hun degelijkheid op lange duur bewijzen maar competitief gaat ie zeker zijn. Doodjammer dat je die mooie armen er moet af gooien omdat ie niet zoals LTR op competitie breedte staat. Anders had Can Am zeker een grotere verkoop gehad.

De poel met 450 quads wordt intussen groter en groter zodat er voor iedereen maar kleinere stukjes over blijven. Yamaha zal zijn quasi monopolie in Europa zien wegsmelten als sneeuw voor de zon. Naar mijn gedacht zijn ze bezig met nieuwe 450 die ofwel standaard of als optie verbreed zal aangeboden worden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

No Limit W-tec schreef:Eerst nog zien wat het na een seizoen oplevert. Motor en zeker chassis moeten nog hun degelijkheid op lange duur bewijzen maar competitief gaat ie zeker zijn. Doodjammer dat je die mooie armen er moet af gooien omdat ie niet zoals LTR op competitie breedte staat. Anders had Can Am zeker een grotere verkoop gehad.

De poel met 450 quads wordt intussen groter en groter zodat er voor iedereen maar kleinere stukjes over blijven. Yamaha zal zijn quasi monopolie in Europa zien wegsmelten als sneeuw voor de zon. Naar mijn gedacht zijn ze bezig met nieuwe 450 die ofwel standaard of als optie verbreed zal aangeboden worden.
ik denk je eerste gedacht, want de prijzen van een nieuwe YFZ kelderen met de dag.. een 08 voor 7000€ zonder papieren ? :chagarijn:
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

Ik koester ook stille hoop naar een nieuwe yfz... :honger: :honger:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
Plaats reactie