Pagina 1 van 1
blaster
Geplaatst: ma 24 mar, 2008 09:20
door PSYGROW
eerste vraag
als ik mijn olietank van mijn blaster wil verwijderen en olie bij naft in tank gieten meteen
hoe ga ik best te werk met kabels enzo van olie tank of gewoon leeglaten en dan mengelen en welke percentages zijn er best te gebruiken voor goede smering en weke olie best
tweede vraag
hoe of wanneer kan ik weten dat ik zuiger moet vervangen of is da geen waar da dat bij tweee takt geregeld moet gedaan worden
Geplaatst: ma 24 mar, 2008 09:25
door ProBlaster
als je u olie bakje weg doed moet ge aan de carbu is en darmpje van de olie die moet je dan stukje afknippen en aan bijde kanten toe maken als je u darmje en beetje smelt en dan met en tang toe knijpen dan smelt die normaal aan mekaar dan kan hij geen valse lucht treken
Geplaatst: ma 24 mar, 2008 09:30
door PSYGROW
en een mengsel 2 takt van de pomp gaan halen of zijn er bepaalde percentages
Geplaatst: ma 24 mar, 2008 10:55
door ProBlaster
ik zouw niet aan de pomp 2takt nemen die gebruiken veel te goedkoope olie en vragen er veel geld voor je kan beter zelf mengen
bij de meeste olie's is het bij 10 liter 200ml olie maar dat kan verschilen somige zijn 200ml op 8 liter (normaal staat het op de bus olie achteraan of vooraan )
Geplaatst: ma 24 mar, 2008 11:44
door mx jake
dan moet je wel goeie olie gebruiken als je 1:50 smeert
de meeste smeren 1:40
Geplaatst: ma 24 mar, 2008 12:12
door PSYGROW
en gewoon kabeltje toe smelten olietank zijn electriciteit verwijderen en tank eruit
en van de piston van een blaster hoelang zou da draaien goed onderhouden ook goed gebruikt
Geplaatst: ma 24 mar, 2008 12:12
door Ralph
Daar zou genoeg over moeten staan op het forum. Gebruik de zoekfunctie eens.
Geplaatst: wo 26 mar, 2008 17:23
door raptor350
Mengsmering bij standaard blaster is ongeveer 1:50. Maar hoe meer je je blaster tuned, hoe meer olie er bij de benzine moet. Dus rijkere mengsmering. bv: 1:35
Als 2takt olie: Castrol tts is zeer goede vol synthetische olie, kost wel 9euro per fles ( 1L )