eigenlijk heel simpel,je zet de quad in eerste dan trek je de quad vanvoor omhoog en misschien met 2 man doen want ik heb me toch soms zeer gedaan aan mijn rug ermee en voila staat op zijn grabber.
snowy schreef:eigenlijk heel simpel,je zet de quad in eerste dan trek je de quad vanvoor omhoog en misschien met 2 man doen want ik heb me toch soms zeer gedaan aan mijn rug ermee en voila staat op zijn grabber.
Bedankt voor de snelle reactie snowy !
& Kuisen maar morgen
lopt er bij jullie ook benzine
uit de cabarateur
want als ik een wheelie wil maken
gebeurt dit ook en kan ik hem niet onder controle houden
omdat ie gaat stoteren
iemand een idee
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
quadje schreef:lopt er bij jullie ook benzine
uit de cabarateur
want als ik een wheelie wil maken
gebeurt dit ook en kan ik hem niet onder controle houden
omdat ie gaat stoteren
iemand een idee
gr peter
stotteren?nee hoor,er loopt wel naft uit als ik op mn zijwielen rijd maar das overloop
maar bij een wheelie heb ik er geen last van ook al kan ik dat maar 10-15meter(met veel geluk):D
nee stotteren is idd niet normaal maak je carb eens goed schoon, en joa over dat op zijn achterwielen zetten van de ene kant is het wel handig dat je hem zo goed kunt schoon maken maar van de andere kant kun je het beter niet doen want dan loopt de olie naar een kant en als je hem dan weer plat zet dan duurt het weer ff voor olie weer op zijn plek ligt dus ik zou als je dat doet ff wachten met starten
hey
ik heb ze toen schoon gemaakt
maar als ik een wheelie maak
lijkt het wel of dat het uit het overloop slangtje komt zeg maar
ik kan hem makelijk onder controle houden alleen als de benzine weg loopt
en ik heb een beetjke power nodig dan gaat ie stotteren
en valt ie voorover
ik heb een raptor 660
niemand die dit heeft
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
L crosser schreef:nee stotteren is idd niet normaal maak je carb eens goed schoon, en joa over dat op zijn achterwielen zetten van de ene kant is het wel handig dat je hem zo goed kunt schoon maken maar van de andere kant kun je het beter niet doen want dan loopt de olie naar een kant en als je hem dan weer plat zet dan duurt het weer ff voor olie weer op zijn plek ligt dus ik zou als je dat doet ff wachten met starten
Ik leg 'm altijd op de zijkant (met natuurlijk iets onder de wielen) voor het schoonmaken, als je ziet hoeveel er dan nog onder zit!
Ik leg 'm op de zijkant omdat ik het wel erg zwaar vind om de quad zelf op de grabbar te zetten.
dus als je 'm goed schoon wilt hebben kun je volgens mij beter wel zorgen dat je goed bij de onderkant kunt komen!
ik zet meestal als ik dit doe (gebeurt weinig) mijn handrem op en duw hem dan naar achter zodat hij op zijn grabbar komt (heb een open gesneden tuinslang die ik errond doe om zoweinig mogelijk krassen te maken).
ICHE schreef:ik zet meestal als ik dit doe (gebeurt weinig) mijn handrem op en duw hem dan naar achter zodat hij op zijn grabbar komt (heb een open gesneden tuinslang die ik errond doe om zoweinig mogelijk krassen te maken).
grtz
mijn handrem werkt maar 5minuten per setje remblokken dat ik steek daarna ist gedaan me de handrem..
z400_racer schreef:
mijn handrem werkt maar 5minuten per setje remblokken dat ik steek daarna ist gedaan me de handrem..
bij mij hetzelfde maar in dqt handleiding staat hoe je hem kan bijspannen, dan werkt ie weer.
grtz
binnekort ga ik hem eraf gooien,zorgt alleen maar voor problemen ook bij het kuisen heb ik me er ook al eens aan gekwetst
als ik nog iets moeet hebben direct een parking block-off meebestellen..